Volledige versie bekijken : in word 2000 visitekaartjes met foto



nikki
21 May 2006, 20:30
wie kan of wil mij uitleggen hoe men in word 2000 visitekaartjes met foto kan maken
heb al geprobeerd maar lukt niet en zou het toch zo graag willen kennen
wie wilt dat stap voor stap uitleggen
ge moogt mij ook altijd mailen

thanks nikki

compuchrisje
21 May 2006, 21:36
2000 is wel een hele hoop hoor! als je berekent dat je iets dikker papier moet hebben, een foto op elk stukje plus de tekst, = een inktcardridge. Voor zo'n hoeveelheid kan je bijna voor eenzelfde prijs en met minder zweet de lay-out krijgen die je zelf verkiest.
Bovendien kan je in Word nooit de volledige pagina gebruiken voor het afdrukken, een minimum aan marges wordt altijd automatisch behouden.
Wil je toch proberen, begin dan alvast met een proefblad. Verdeel dit dmv een tabel en test uit hoe je een afbeelding nog duidelijk in één vakje kan krijgen, mét je tekst erbij.
Lukt dat, kopieer je de inhoud van die cel naar de tweede. Dan selecteer je die twee en die kopieer je naar de volgende twee, de gemaakte vier naar de volgende vier, tot je een hele pagina hebt. En dàn gaat het sneller! Gewoon die éne pagina afdrukken tot je 2000 stuks hebt. Voor erna, véél knipplezier nog!

zariash
21 May 2006, 21:38
ik denk toch dat hij bedoeld word 2000 versie
grtjs

nikki
21 May 2006, 21:43
ja hoor ik bedoelde in word2000 versie
en hoe moet ik dan het ook zo doen of anders
thx

zariash
21 May 2006, 21:44
heb je per toeval soms publisher ook op je pc staan.
grtjs

nikki
21 May 2006, 21:47
nee spijtig genoeg niet
groetjes

compuchrisje
21 May 2006, 21:53
Sorry, begreep écht dat je 2000 kaartjes wou!! Kan gebeuren. Maar dan nog is de manier die ik je heb uitgelegd best te doen hoor! Met een tabel dus, waar je alle cellen gelijk maakt van hoogte en breedte, om zwarte randjes te vermijden, moet je de hele tabel selecteren en in het menu Opmaak, Tabel, Randen en Arcering, de lijnstijl van de lijnen van binnen- en buitenrand aanpassen, bv stippellijntjes en zo dun mogelijk.
Maak in elk geval eerst een testpagina aan, met enkele gevulde celletjes.

zariash
21 May 2006, 21:59
is het dringend dat je ze nodig hebt anders zou ik zeggen stap eens naar de bibliotheek daar heben ze wel aangepaste software die je dan kan lenen .
althans hier bij ons toch.
grtjs

nikki
23 May 2006, 19:34
daar had ik nog niet aan gedacht
zal eens gaan kijken
bedankt voor de tip
groetjes nikki

woepi
23 May 2006, 19:37
misschien lukt het hier mee

http://www.ivanhoejupiler.be/downloads.php?do=file&id=89

stallion
23 May 2006, 19:57
http://www.decadry.com/NE/downloadfree.asp?Soft=W9DU.exe
Nog niet zelf getest ;)

Dit is een assistent die het maken van visitekaartjes in word heel wat makkelijker zou moeten maken...zoals ik al zei, nog niet zelf getest....
Laat eens weten als het je bevalt :good: Suc6 :good:http://www.decadry.com/NE/freewizard.htm

Icemar
23 May 2006, 21:31
photoshop
paintshoppro
en noem maar op kan je het ook mee maken

nikki
23 May 2006, 22:52
he Woepi bedankt hoor
zal het eens testen
en onderzoeken
groetjes nikki
ik laat het weten of het mij lukt

Joga
24 May 2006, 07:51
Het lijkt mij (zoals icemar zegt)
ook het handigst in psp ofzo.

nikki
27 May 2006, 19:32
woepi het is mij gelukt hoot thx
nog wat oefenen en het is perfect dan
knuffel nikki

woepi
28 May 2006, 09:40
Graag gedaan, zet er dan een slotje op :good: