Volledige versie bekijken : ipod



synbor
21 May 2006, 23:23
Ik ben van plan een ipod 30gb of 60gb aan te schaffen,nu heb ik enkele vraagjes;
1:In welke zaak in belgie is de ipod het goedkoopst?
2:Kan je met windows mediaplayer mp3's synchroniseren of moet je i-tunes gebruiken?
3:Zijn er beter alternatieven,zoals bv.Creative,voor de ipod?


thanx:help:

seb
22 May 2006, 16:19
1.ik kan het ook via het internet ook kan kopen
2.ik denk dat je itunes nodig hebt
3.zou het niet weten

GuntherS
22 May 2006, 17:02
1. Ik ben niet zeker, maar ik denk dat een iPod overal evenveel kost (toch waar ik overal heb gezien)
2. Standaard krijg je bij je iPod het programma iTunes dat voor synchronisatie met je iPod heel erg handig en makkelijk in gebruik is.
3. De iPod is heel bekend en ook heel erg goed. Hoewel er ook mensen zijn die een Creative Zen Micro hebben die vinden dat deze beter is. De Creative Zen is alleszins een heel goed alternatief voor de iPod.

Milo
22 May 2006, 17:13
1. Kost te veel (overal)
2. Je hebt I tunes nodig .
3.Een gewone Mp3 Speler van een kleine 100 €met een opslagcappaciteit van 1 gig ofzo ;-) ( die valt minder op .... kwestie van als ge in Brussel nen Pool ofzo tegen komt , da ge uwen I-^pod en u leven ni verliest :D )

-MaT^
22 May 2006, 18:01
kheb zelf ook zo'n ipod nano ding. Ik zeg niet dat ik er niet tevreden mee ben, maar de oortjes zijn snel defect (bij mij toch xD). iTunes is voorlopig het enige programma dat compatibel is met de iPod, er zijn misschien nog maar iTunes is toch wel het bekenste denk ik :). iTunes is op zich veel gebruiksvriendelijker dan Media Player, enz. net zoals de iPod en vele andere producten van de computergigant Apple. Ik gebruik steeds iTunes voor muziek. Maar voor video's verkies ik Windows Media Player boven Quicktime. De prijs varieert niet echt hoor, ze kosten overal ongeveer evenveel. Tzou zelf kunnen dat de prijs al door Apple bepaalt werd. (niet zeker van).

MaT

putskie
23 May 2006, 18:53
Verkeerde respons
Edit:WAYNE

putskie
23 May 2006, 18:58
sorry foutje gemaakt
:damn:
aangepast door WAYNE