Volledige versie bekijken : system volume information



minoe
22 May 2006, 18:51
Kan 'system volume information' niet openen.
Hoe open ik deze juist want krijg telkens bericht dat deze niet toegankelijk is.

Snuifje
22 May 2006, 18:56
is het een pc met merdere accounts ?.. kijk of jou account administrator rechten heeft.

J.W.
22 May 2006, 18:58
Kan 'system volume information' niet openen.
Hoe open ik deze juist want krijg telkens bericht dat deze niet toegankelijk is.

Waarom wil je deze map openen?
U krijgt toch de boodschap dat deze map niet toegankelijk is, dus kan je deze map niet openen.

stallion
22 May 2006, 19:03
Toegang verkrijgen tot de map System Volume ;) Information

http://support.microsoft.com/kb/309531/

g_man
22 May 2006, 19:05
Is wel in 't engels :

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q309531

Edit : Stallion was me voor.... ;) :) en nog wel in 't nederlands... :)

minoe
22 May 2006, 19:26
Waarom wil je deze map openen?
U krijgt toch de boodschap dat deze map niet toegankelijk is, dus kan je deze map niet openen.
Last van virus in deze map

minoe
22 May 2006, 19:28
is het een pc met merdere accounts ?.. kijk of jou account administrator rechten heeft.
Nee.1 account

J.W.
22 May 2006, 19:55
Last van virus in deze map

Dan maak je die map toch leeg op de gebruikelijke manier!
Rechtsklikken op "Deze Computer" - eigenschappen - Tabblad Systeemherstel - Vinkje plaatsen bij: Systeemherstel op alle stations uitschakelen - Terug opstarten - Nog eens laten scannen - als alles in orde is het vinkje verwijderen.

Zomaar zitten "prullen" in de map System Volume Information is wel niet aan te raden. Anders zou deze map niet zo goed worden beveiligd!!!

minoe
22 May 2006, 20:26
Dan maak je die map toch leeg op de gebruikelijke manier!
Rechtsklikken op "Deze Computer" - eigenschappen - Tabblad Systeemherstel - Vinkje plaatsen bij: Systeemherstel op alle stations uitschakelen - Terug opstarten - Nog eens laten scannen - als alles in orde is het vinkje verwijderen.

Zomaar zitten "prullen" in de map System Volume Information is wel niet aan te raden. Anders zou deze map niet zo goed worden beveiligd!!!
Had ik gedaan maar geen resultaat.

cruwero
22 May 2006, 20:35
Wat voor bestandssyteem heb je fat of ntfs en welke xp versie heb je
Pro of Home:
Henk

minoe
23 May 2006, 05:36
Wat voor bestandssyteem heb je fat of ntfs en welke xp versie heb je
Pro of Home:
Henk
Is ntfs en home versie