Volledige versie bekijken : samsung sgh x 460 mms



biep
22 May 2006, 20:07
kan iemand helpen, wij worden hier ver onnozel:frown:
mijn zoontje wil mmsjes krijgen op zijn gsm en dat lukt van geen kanten.
heb alles voor hem ingesteld, hij kan ze wel verzenden doch wanneer hij er een ontvangt bvb van mij dan zie je de foto wel degelijk maar wanneer hij die wil opslaan als achtergrond dan zie je alleen een pictogram met een vlindertje en een kruisje. heb alles al geprobeerd voor da manneke, maar noppes...geen fotokes van zijn huisdiertjes als achtergrond;
weet iemand hoe dit wel moet ? ben wél technisch onderlegd, heb hier al alle gsm's ingesteld en nooit is het mislukt maar deze slaat echt alles...geef mij maar nen nokia zulle
is er een goeie ziel die me daar wil bij helpen ? thx alvast....
biep

GuntherS
22 May 2006, 20:35
Welke extensie heeft die afbeelding?
Ik dacht ze alleen konden verstuurd worden als JPEG en de foto mag niet te groot zijn qua pixels.
De ene kan grotere foto's ontvangen, dan de andere. (correct me if i'm wrong).

biep
23 May 2006, 13:29
ja, weet ik.is idd zo. Hij ontvangt de foto correct en je kan hem zien als je hem opendoet, tot daar geen probleem, het is maar bij "media overnemen" en hem naar de map afbeeldingen verplaatst om hem alzo als achtergrond in te stellen dat het daar misgaat blijkbaar. de foto is jpeg en het formaat niet te groot, maar bij mijn afbeeldingen krijg ik enkel een pictogrammetje te zien terwijl in mijn inbox de foto duidelijk zichtbaar is.

Wayne
3 June 2006, 11:55
ga even met uw toestel langs de dealer waar je het gekocht bebt.
Die kunnen u binnen de kortste keren de ooraak weerleggen denk ik.
Dan zie je ook wat je eventueel fout doet.??