Volledige versie bekijken : mio 168



u145495
22 May 2006, 20:20
hallo kan iemand mij helpen zit met het volgende probleem
daarstraks viel mijn stemgeluid uit in mijn mio168 heb al eens gekeken geluid staat aan bij demo heb ik ook geen geluid iemand enig idee wat dit zo kunnen zijn

thx bijvoorbaat

Baloeke
23 May 2006, 16:08
Staat er geen muteknop (dempen van geluid) op die je toevalig heb ingedrukt, of geactiveerd hebt?

-MaT^
23 May 2006, 17:45
Ik heb ook zo'n mio ding. Wat me echt irriteert aan zo'n pdatje met Windows er op, is dat als de batterij leeg is dat je heel die windows setup opnieuw kan voeren ? niet dat dat zoveel tijd in beslag neemt, maar wel dat alle files die je op je interne geheugen hebt opgeslaan verloren zijn gegaan. Maar ja dat gaat nu niet over de topic :P Check ook wel even of alle systeem geluiden aanstaan, er zijn meerdere volumeschuivers in zo'n ding he ;)

MaT

pieken
23 May 2006, 20:34
misschien is/was je batterij bijna plat en het eerste dat de pda dan uitschakelt is het geluid.

u145495
23 May 2006, 22:00
hallo iedereen bedankt voor de reactie
maar heb hem ondertussen terug binnen gedaan voor herstelling,batterij was niet plat en het geluid stond ook niet af
nogmaals iedereen bedankt

vanic
23 May 2006, 22:23
Ik heb ook zo'n mio ding. Wat me echt irriteert aan zo'n pdatje met Windows er op, is dat als de batterij leeg is dat je heel die windows setup opnieuw kan voeren ?
MaT

je wordt toch op tijd verwittigd

Baloeke
24 May 2006, 15:43
@ U145495 Laat wel weten wat de oorzaak was, als je mio168 uit herstelling terug komt. Is toch handig dat de leden dit weten.

u145495
24 May 2006, 17:59
zal ik zeker doen

Wayne
12 June 2006, 19:02
Is het toestel al uit herstelling terug.??

Clioke16V
12 June 2006, 19:14
Ik heb ook zo'n mio ding. Wat me echt irriteert aan zo'n pdatje met Windows er op, is dat als de batterij leeg is dat je heel die windows setup opnieuw kan voeren ? niet dat dat zoveel tijd in beslag neemt, maar wel dat alle files die je op je interne geheugen hebt opgeslaan verloren zijn gegaan. Maar ja dat gaat nu niet over de topic :P Check ook wel even of alle systeem geluiden aanstaan, er zijn meerdere volumeschuivers in zo'n ding he ;)

MaT

Neem een backup van alles op je pda, dan moet je niks instellen. Ik installeer mijn pda en doe daarna direct backup nemen.