Volledige versie bekijken : virtuele dvd



baetse
23 May 2006, 17:40
yo , ik eb een probleemken.
vroeger heb ik hier zitten sukkelel met virtuele dvd's zodat ik ier dvd's heb maar nu heb ik een echte dvd lezer/brander.
maar nu heb ik conflicten met die twee:s
kan me iemand helpen ?? please !!!

Nikolas
23 May 2006, 17:51
Welk programma gebruik je om die virtuele DVD lezer te genereren?
Anders moet je bij de instelling van dat programma kijken, en daar instellen dat je 0 virtuele stations wilt.

-MaT^
23 May 2006, 17:54
Als ik het goed begrijp heb je 2 lezers, als ik het niet goed begrijp (lol) heb je 1 echte drive en 1 virtual drive. Bij virtual drives wordt meestal het freeware progje 'deamon tools' gebruikt (weet niet of dat bij jou het geval is?) Maar moest je nu 2 echte lezers hebben, moet je je pc zeker even opengooien en kijken of je zo'n "pinnetje" (weet de echte naam niet :)) Aan de achterkant van je dvd drive zet, je heb master en slave dacht ik. Je master zal dus als standaard gebruikt worden. 2x slave ? nope zal niet werken volgens mij. 2 x master ook niet denk ik. Je hebt altijd 1 master nodig. (Sry maar ik weet dit allemaal niet zo goed, ben nog volop in hardware bezig). Misschien heb ik je nou niet geholpen, maar wees dan eens specifieker bij het posten, welk progje je gebruikt e.d.

MaT

baetse
23 May 2006, 18:08
haaa !! virtuele dvd heb ik kunnen verwijderen :)
het was van dameon tools
maar nu kan ik geen dvd's branden met mijn echte dvd lezer/brander :s
als ik op het station klik komt erop : f:/ is niet toehankelijk ; onjuiste functie ! :s
en met nero kan ik ook niet branden

cruwero
23 May 2006, 18:35
Dit kan kloppen aangezien F je virtula dvd was.
Je moet je schijfletter wijzigen dat doe je in schijfbeheer:
Henk