Volledige versie bekijken : document beveiliging opheffen in word



loeti
24 May 2006, 11:42
hallo
ik heb hier een word document die beveiligd is :angry:
daar het nogal veel werk is om te hermaken vraag ik of iemand mij kan helpen
eventueel een programma om de beveiliging op te heffen ( freeware indien mogelijk:bow: )

loeti
24 May 2006, 11:45
oeps tis wel een word document en geen wordt

Baloeke
24 May 2006, 15:34
1. Ga op een van de volgende manieren te werk:

Klik op Documentbeveiliging opheffen in het menu Extra.
Klik op de werkbalk Formulieren op Formulier beveiligen .2. Als voor het wijzigen van het formulier een wachtwoord nodig is, typt het wachtwoord

loeti
24 May 2006, 16:05
misschien was ik niet helemaal duidelijk

ik heb het wachtwoord niet en de vraag is of ik dit kan omzeilen

gwoppy
24 May 2006, 16:25
Indien je paswoord niet meer dan 6-7 karakters telt kan je proberen met een password recovery tool. Indien meer karakters zal je pc lang moeten zoeken.
Kijk hier http://www.google.be/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=password+recovery&spell=1 eens via google. ;)

loeti
8 June 2006, 23:55
ik ben een beetje laat om te reageren, maar in ieder geval bedankt
de programa's die gedownd heb werken voor het zoeken van een paswoord
maar in mijn geval was het een documentbeveiliging in word die men toepast wanneer men gebruik maaktvan tekstvakken ( werkbalk formulieren). dit kunnen de progje ook vinden maar dat is dan steeds een betaalende optie en daar ik niet veel geld heb ben ik het document maar op nieuw gemaakt. maar in ieder geval heb ik bijgeleerd en daarvoor dank

Milo
8 June 2006, 23:58
Nee
Da is een .Dot file die ge ebt of nen temlpate
enkel de originele unt ge bijwerken en dan nog

sankey
19 June 2006, 20:53
Het schijnt dat je die documenten "open" krijgt met het gratis office programma OpenOffice maar heb het wel nog niet zelf geprobeerd. Het was iets in de trend van het document te openen, met dat programma en dan te bewaren zonder beveiliging in het Office formaat, maar zeker weet ik het niet meer. Proberen maar......