Volledige versie bekijken : Maken Dvd



elektro
25 May 2006, 21:52
Hallo

ik zit al een tijdje met een probleempje: ik maak graag zelf videoreportages op mijn pc die ik dan brand op dvd. nu willen deze al eens langer dan een uur duren en het lukt mij niet om dit op één schijf te krijgen.
mijn dvd recorder kan wel langer dan 1h opnemen op een zelfde schijf, dus veronderstel ik dat het mogelijk moet zijn om dit met de computer ook te kunnen, mits gebruik van de juiste software.

Ik heb ondertussen al dvdshrink gedownload maar krijg een error tijdens het gebruik ervan.
(btw : ik bewerk mijn videos met pinnacle en ROXIO)

dank voor uw hulp:bow:

Sille
25 May 2006, 22:10
in wat formaat staat je bestand dat je wil branden op je dvd :) en hoe groot zijn je dvd schijfjes ik denk 4.7 giga als dat zo is dan moet je eens kijken hoe groot je bestand is als het groter is kan je dit heel makkelijk oplossen : naar de winkel gaan en groter dvd schijfen kopen :)

Milo
26 May 2006, 14:36
Bewerk u video eens met Nero
Euhm er zijn mogelijkheden om uw videomontages op 1 schijfke te krijgen.
Als je weet da nen gewone film soms 2 a 3 uur duurt en op een schijfken kan , dan is da mogelijk met uwe film ook.
Nero is the way ;-)

elektro
27 May 2006, 16:22
formaat?? met roxio kun je alles binnen de programmagroep verwerken, indien ik dit met pinnacle doe, zet ik het bestand om in AVI om er dan een dvd met menu van de maken in roxio.

zal eens zoeken naar die bewerkingssoftware van nero. Indien er nog tips zijn : laat maar komen..

Ben ook nog iets aan het proberen met dvd2one...