Volledige versie bekijken : Kan ... niet verwijderen. Bestand of map is beschadigd of onleesbaar



Yvan
26 May 2006, 10:06
Hallo,
Volgende probleempje stelt zich ik wil een map met daarin een mp3 bestand verwijderen en dat lukt me niet, ik heb het reeds geprobeerd in veilige modus, met Ccleaner en met het programma move on boot maar steeds krijg ik volgende melding, het programma MoveOn Boot geeft me zelfs de melding dat ik het hulpprogramma CHKDSK moet uitvoeren en dat durf ik momenteel niet doen.

De reden dat ik dit bestand wil verwijderen is omdat het ook een belemmering is wanneer ik de map mijn documenten naar de externe harde schijf wil schrijven want dit bestand kan ook niet geschreven worden naar mij externe harde schijf.

Weet iemand raad?

Dank bij voorbaat
Yvan



f:\Documenten\Yvan alg\Mijn muziek\Laurien (file:///f:/Documenten/Yvan%20alg/Mijn%20muziek/Laurien)
file:///C:/DOCUME~1/YVANVA~1/LOCALS~1/Temp/Snippy0001.jpg<!--EndFragment -->

Krikkie
26 May 2006, 10:11
Kijk hier even...
http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=32024

Groetjes Krikkie

Yvan
26 May 2006, 10:24
Akkoord maar bij mij spreekt men van beschadigd en onleesbaar

Groeten
Yvan

Krikkie
26 May 2006, 10:27
Inderdaad, maar geven geen van deze voorstellen dan een oplossing voor je probleem???

Groetjes Krikkie

ciriel
26 May 2006, 10:36
met killbox zal je mischien dit kunnen verwijderen of UNLOCKER dat heeft bij mij geholpen en ik heb zowat alles geprobeerd

ciriel
26 May 2006, 10:46
ga eens op dit forum naar zoeken- in tik in unlocker het is een post van DJ Inspiration

Yvan
26 May 2006, 12:19
Hallo,
Allen bedankt die hebben gereageerd, maar het resultaat blijft het zelfde ook met unlocker krijg ik de melding zoals bij MoveOn Boot, dat ik het hulpprogramma CHKDSK moet uitvoeren en dat durf ik momenteel niet doen.

Ik begrijp niet goed wat die CHKDSK hierbij komt doen is tochtoch een mp3 bestand dat ik enkele probeer te verwijderen of tenminste de map met het mp3 bestand.

Mocht het zijn dat iemand nog een ander idee heeft
alvast dank bij voorbaat

Krikkie
26 May 2006, 13:14
CHKDSK kan geen kwaad hoor, het controleerd gewoon je schijf, zijn er beschadegingen op je harde schijf dan weet je het meteen.
Je kan ook in je verkenner of "mijn computer" rechtermuisknop klikken op de harde schijf waarin de fout zich voordoet, eigenschappen kiezen en dan bij extra kiezen voor foutcontrole, indien het de c-schijf betreft zal je wel moeten heropstarten.

Groetjes Krikkie

Yvan
26 May 2006, 16:00
Hartelijk dank, ik heb de foutcontrole uitgevoerd op de partitie waar het bestand stond en nu is alles OK, ik heb het bestand kunnen verwijderen het was zelfs volledig hersteld.
Ik had er trouwens nooit aan gedacht dat men foutcontrole kon uitvoerern op een andere partitie, 'k was teveel gefixeerd op de C.

Dus alles OK!
Thanks
Yvan