Volledige versie bekijken : venstergrootte klein na toegang via word



Silverwing
26 May 2006, 14:57
Telkens wanneer ik via word op het net ga (ik plak downloadlinken in een word document om later te downloaden)en nadien terug gewoon via de snelkoppeling in mijn werkbalk ,is het 2e venster steeds klein en moet ik de hele reutemeteut weer beginnen om het gemaximaliseerd te houden,want soms helpt groot slepen met control ingedrukt en dan terug naar het eerste venster om te sluiten en dan het 2é sluiten via bestand sluiten gewoon niet,het blijft dan klein.
Hoe kan ik dat oplossen?

Silverwing
4 June 2006, 09:22
Niemand een idee?

2B's
4 June 2006, 09:48
Silverwing. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een soortgelijk probleem (kleine vensterkes) maar dat van jou is weer iets nieuw. Tot hierto heb ik daar nog geen oplossing voor kunnen vinden maar het is misschien toch nuttig om je vraag even aan microsoft door te spelen.

Silverwing
5 June 2006, 08:40
Silverwing. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een soortgelijk probleem (kleine vensterkes) maar dat van jou is weer iets nieuw. Tot hierto heb ik daar nog geen oplossing voor kunnen vinden maar het is misschien toch nuttig om je vraag even aan microsoft door te spelen.

Het enige dat daar verteld word is "zet uw probleem op het forum of betaal zoveel euro en wij schakelen u door met een technisch iemand"...

Nikolas
5 June 2006, 09:24
Silverwing. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een soortgelijk probleem (kleine vensterkes) maar dat van jou is weer iets nieuw. Tot hierto heb ik daar nog geen oplossing voor kunnen vinden maar het is misschien toch nuttig om je vraag even aan microsoft door te spelen.

Ik heb de oplossing voor jullie probleem, denk ik :)

1. Klik het icoontje van word aan met de rechtermuisknop en kies door voor eigenschappen.
2. Klik op het tabblad snelkoppeling
3. Kies in de lijst die na uitvoeren staat voor 'Gemaximaliseerd'.
4. Als laatste klik je gewoon op ok, en Word zou vanaf nu altijd gemaximaliseerd moetens starten met die snelkoppeling.

Hopende jullie hiermee van dienst geweest te zijn,
Nikolas

Ik weet wel niet of het voor jou ook zal helpen Silverwing, maar ik vond het topic van tweebees niemer :(

compuchrisje
5 June 2006, 17:51
Nikolas, jouw tip klopt! Maar, na elke registeropkuis door regcleaner of andere worden die nieuwe instellingen teruggezet. Dus Silverwing, hou daar rekening mee, dat je de tip onthoudt he.

Silverwing
5 June 2006, 20:57
Ik heb de oplossing voor jullie probleem, denk ik :)

1. Klik het icoontje van word aan met de rechtermuisknop en kies door voor eigenschappen.
2. Klik op het tabblad snelkoppeling
3. Kies in de lijst die na uitvoeren staat voor 'Gemaximaliseerd'.
4. Als laatste klik je gewoon op ok, en Word zou vanaf nu altijd gemaximaliseerd moetens starten met die snelkoppeling.

Hopende jullie hiermee van dienst geweest te zijn,
Nikolas

Ik weet wel niet of het voor jou ook zal helpen Silverwing, maar ik vond het topic van tweebees niemer :(

Het probleem was niet word maar internet waar het 2é venster klein opende,maar heb je tip uitgevoerd en het blijkt toch te werken,bedankt en mss kan je tip ook bij tips en truucs!
Van mij mag hier een slotje op.