Volledige versie bekijken : Boxen



jekrussek
28 May 2006, 09:00
Hallo ik heb een vraagje vanmorgen kom ik beneden aan mijn computer en ik hoor een raar gezoem ik ga goed luisteren en het de is de bass boks van men 5.1 systeem maar ze stond niet aan . weten jullie van waar dat gezoem komt?

ghost
28 May 2006, 09:33
Hallo ik heb een vraagje vanmorgen kom ik beneden aan mijn computer en ik hoor een raar gezoem ik ga goed luisteren en het de is de bass boks van men 5.1 systeem maar ze stond niet aan . weten jullie van waar dat gezoem komt?
Wat stond niet aan de pc of de boxen? Als je de boxen apart kunt uitzetten moet je dat eens doen . Of is er nog iets op aangesloten gelijk uw stereotoren of tv.......? Ik heb dat ook als ik soms vergeet de stereotoren uit te zetten , of als ik de boxen van de pc vergeet uit te zetten.

Mp3Tjoeper
28 May 2006, 09:42
Het probleem is daarom niet bij jou hoor,

Mijn buurman is een CB - Freak geworden en als hij zijn zendvermogen opdrijft, heb ik hier ook prijs.
Niet dat het bij jou ook is, maar ik bedoel maar .....:frown:

jekrussek
28 May 2006, 09:47
Awel men boksen en men pc staan uit en dan heb ik het voor.
Ik heb de boksen eens opengedaan en ik hoor de dat het geluid uit de transfo komt . Want hij zet 230 v naar 11 v . Ook als de boksen met de apparte knop uitstaan .Ik zit in elektriciteit dus weet dat het duurder is om te laten maken dan nieuwe boksen . Dus is mijn vraag nu welke boksen raden jullie aan ik zou graag 5.1 boksen hebben van max 75 euro .

Wayne
29 May 2006, 20:37
Kijk is op de site van creative labs.
Daar staan er van het type 5.1
zijn iets boven uw budget denk ik.