Volledige versie bekijken : windows xp cd probleem



pitbull.spikey
29 May 2006, 09:39
Hey hallo ik ben al een tijdje in het bezit van een windows xp pro versie en die heb ik ook al meerdere x gebruikt om een instal van xp pro te doen ( mag gezegd zijn volgens mij) Nu was het al een tijdje geleden precies dat ik deze had gebruikt maar als ik nu wil een install doen dan krijg ik iedere x foutmeldingen zoals kan bestand comdlg32.dll en cga80woa.fon cmd.exe enz niet kopieren mijn vraag is nu kan ik eventueel die cd updaten ofzo zodanig dat een full nieuwe install terug mogelijk is?? nog even dit dezelfde meldingen krijg ik op verschillende pc's

Milo
29 May 2006, 10:19
Da is een piraatversie wss ..... Nja dan kunt ge da voor hebben .
Koop u de versie van Xp pro, ok ge gaat er een pakske voor betaolen , maar ge gaat geen fout meer krijgen dan .

depol99
29 May 2006, 10:24
Is dit de foutmelding tijdens het kopieren van de bestanden naar de harde schijf.
Want deze fout doet me denken dat je cd niet meer leesbaar is. (eventueel door krassen enzo)

pitbull.spikey
29 May 2006, 12:52
Ja idd het is tijdens de instalatie van xp dus waneer het scherm blauw is .Om ook op de eerste reply te reageren idd het is een pir maar hoe komt het dan dat ik ervoor hem al 20x kunnen heb instaleren dan .Een trukje van microsoft vanop afstand ??? lol

g_man
29 May 2006, 13:19
'm denk slijtage van de CD... :) ;) of mss de speler??

Milo
29 May 2006, 13:25
idd
Als ge met pir versie werkt , always make a back up
Euhm , ge zegt da ge em al 20 keer hebt geprobeerd.
Wel Euhm kijkt eens onderaan u cd'ken .... der zitten wss krassen op ofzo ...

diedie
29 May 2006, 13:43
je kan ofwel:
de bewuste bestanden kopiëren van een legale versie naar een diskette (indien je iemand kent die de originele versie heeft natuurlijk)
of
ze kopiëren van een reeds geïnstalleerde versie op diskette
mvg,

pitbull.spikey
29 May 2006, 14:54
En als ik nu een image moest nemen van die cd zouden alle bestanden ( met krassen ) dan overgezet worden of is het dan gewoon niet mogelijk om een image te nemen??

diedie
29 May 2006, 15:36
als er echt krassen op staan zal de kans groot zijn dat je de cd ook niet kunt kopiëren (zal dan fout geven "cyclische redundantie" ofzoiets). Maar eens proberen kan alvast geen kwaad, zou hem eerst eens deftig kuisen de cd.
mvg,

Milo
29 May 2006, 17:22
Wel uw laatste redmiddel mss.
Euhm was uw cd eens en probeer dan een image te trekken met Alcohol.
Euhm gebruik een klein beetje detergent
.

pitbull.spikey
30 May 2006, 12:27
Damn :angry: ik heb de cd grondig gekuist maar het blijft nog steeds hetzelfde alvast bedankt jongens voor de reakties