Volledige versie bekijken : Pps met voice & audio in



Milo
29 May 2006, 17:27
Euhm zoals mijn topic title vernoemt .
Ik ben bezig aan een Pps voor een voorstelling van een nieuwe werking van een bedrijf.
Ik werk daar niet alle dagen in .
En heb géén goesting om mijne maat (Google) te gebruiken ...
Kga ier aan de experts eens een vrazagske stellen .
Is het mogelijk een pps aan te maken met in verschillende slides een audiotekst ..... der komen ook zinnen uit dieje tekst op het scherm , da weet ik is via het aantal seconden in te stellen , maar nu blijt die firma ook nog een wens te hebben om een liedje op den achtergrond te laten spelen door bepaalde slides.....
Is dit mogelijk .....? of gebruik ik best Winamp of Wmp voor die plaatjes te draaien ????:wtf:

spruit
29 May 2006, 18:55
is dit (http://www.ivanhoejupiler.be/archive/index.php/t-3870.html)een antwoord op jouw vraag?

Den Jappe
29 May 2006, 19:41
Ik vrees dat je geen 2 verschilende geluiden op een dia kan zetten, een achtergrond muziekje en een gesproken tekst. Ik zou een ander programma gebruiken dan powerpoint bvb Foto's op TV 3 op cd-dvd van Easy Computing.
Met dit programma is het wel mogelijk om dit te doen voor de prijs moet je het niet laten ongeveer 25€.

compuchrisje
29 May 2006, 21:42
Vrees dat Den Jappe gelijk heeft, of er zou in latere office versies al iets moeten ingevoegd zijn. Met 2000 lukt dat dus nog niet.

Sille
29 May 2006, 22:20
idd je kan geen 2 verschillende liedjes op 1 dia zetten dus ik vrees dat je een andere oplossing moet gebruiken mss 2 apparte dia's voor dat soort muziek desnoods met de zelfde tekst ofzo op of verdeel de tekst over 2 dia's.

Milo
30 May 2006, 15:19
Ik vreesde het al ..
Khad me al suf gezocht .... bepaalde slapeloze nachten enzo .....
Maar ja ... Winamp of Wmp zijn ook goei progskes , dat ff op den background draaien ..
Tis ok ze Topic mag toe ;-)