Volledige versie bekijken : windows xp proffesional??



reddragon
31 May 2006, 15:58
toen ik een update deed van windows xp proffesional. startte ik mijn pc hernieuw op en ik kreeg dan deze MELDING :s:s:ss:s:s:s:s:s::s:s

(zei Bijgesloten Bestanden voor de foto van de foutmelding)

Wat kan ik hier aandoen?

ps: mijn windows Xp proffesional is GEKOCHT.

GuntherS
31 May 2006, 16:02
Sorry, de afbeelding is te klein. Ik kan niet lezen wat er staat..
Heb je een grotere afbeelding of kan je even zeggen wat er fout is?

filiep
31 May 2006, 16:13
iemand heeft met een keychanger jouw code genomen

zoiets moet het zijn ;)

boneless
31 May 2006, 16:17
Even belletje doen naar de windows klantenservice, kunnen je vast wel verder helpen...

GuntherS
31 May 2006, 16:19
Ja inderdaad, jouw cd-key is zogezegd al in gebruik.
Ik zou even naar Microsoft bellen en vragen wat je hieraan kan doen.
Als je de originele CD bij je thuis hebt liggen, geven ze je normaal wel een nieuwe key.

Krikkie
31 May 2006, 16:19
Terug naar de winkel!!!
Of contakt opnemen met Microsoft, met de originele cd, zij moeten het maar oplossen.

Groetjes Krikkie

Kokki
31 May 2006, 16:46
Als je de officiele cd hebt kan je best M$ bellen. 0800/40 758 dit is het nummer dat je krijgt voor de telefonische activatie. Hier zullen je wellicht kunnen helpen.

reddragon
31 May 2006, 16:48
ik heb die cd er niet bij gekregen :s:s:s

Krikkie
31 May 2006, 17:18
Dan heb je je besturingsysteem niet echt gekocht... Daar hoord altijd een cd bij...
Ik heb dat verhaal nog meer gehoord, ergens een pc gekocht met XP op geïnstalleerd...
Maar geen cd.
Na een tijdje is die man zijn cd-code zoveel keer in omloop dat Microsoft er de stop uittrekt...
Ga eens terug vanwaar je de XP hebt gekocht... Hij moet een nieuwe cd leveren als jij xp officeel gekocht heb!!!

Groetjes Krikkie

reddragon
31 May 2006, 17:57
ok ik zal eens bellen naar die winkel :p

2B's
31 May 2006, 18:42
Bellen zal wellicht niet veel uithalen. Even ernstig mee praten dit is gewoon piraterij op grootschalig niveau. Als je licenties begint te verkopen waardoor je klanten benadeeld worden op een later tijdstip, dan ben je verkeerd bezig. Anders nog, dikke lomperik die zoiets doet. Als je weet dat de gemiddelde PC gebruiker tenminste één keer een format c moet doen en zijn windows versie terug moet installeren... dan moet je tenminste iedere drie jaar failliet gaan en elders je zaakje opnieuw beginnen.

Milo
31 May 2006, 18:45
Meld dit bij Microsoft .
Als een informatica bedrijf u een pc verkoopt of win Pro erop installeert dan moet da een origineel zijn en moet ge der de key en cd bijkrijgen.
Zoniet : piraterij en héél erg strafbaar.
Niet voor u maar de firma ;)

GuntherS
31 May 2006, 18:53
Als je geen CD erbij hebt gehad, zou er normaal wel een sticker met je officiële cd-key op je PC moeten kleven.

diedie
31 May 2006, 18:54
toevallig toch niet de pc gekocht in de carrefour ofzo? Nu het is zo dat de laatste tijd meer en meer zulke winkels die praktijken toepassen. Dus ja het komt voor dat ze de pc verkopen zonder de cd mee te leveren. Indien je problemen hebt moet je steeds contact opnemen met de betreffende winkel, niet echt interessant natuurlijk. Trouwens je hebt recht op een cd en kan dat eisen maar kan een langdurige zaak worden. Dus geen cd gewoon de pc teruggeven en geld terugeisen.
Nu je kan het volgende doen om uw probleem op te lossen:
je moet inbellen maar je gaat doen alsof je inbelt!!!! hoe?Dus een key kiezen en vervolgens net doen alsof je gaat inbellen maar dit hoeft je niet sluit het programma af.
Ga vervolgens naar start>uitvoeren en vul het volgende in (let op de spatie)

oobe/msoobe /a

Nu kun je de productcode wijzigen, doe dan de registratie via telefoon en onderin staat dan product code wijzigen.
Mvg,

reddragon
31 May 2006, 20:50
als ik dit doe staat er dat windows al geactiveerd is.

Maar ik heb email gehad van die mensen en ze zeiden dat de windows zeker legitiem is. Ze hebben de cd niet megegeven omdat ik er anders nog eens 109 euro voor moest bijbetalen. Maar ze zeggen dat het waarschijnlijk Malware of Spyware is. In die mail staat ook het volgende

"U bent blijkabar ook een van de recent opduikende omvormingen Concreet sommige malaware zet uw licentie op non-actief Kun je dit eens doen? Want MS zelf heeft nog geen concreet iets voor dit = http://timf.anansi-web.com/serendipity/archives/219-Microsoft-Genuine-Advantage-cracked-in-24-hours.html ga naar deze site sluit al de rest af kies windows update als je op een scherm komt van express of aangepast updaten, kopieer je de tekst die ze vermelden in de link hierboven, gewoon over je adres en druk op enter, mocht dit niet lukken asap binnen brengen aub "

als je die linkt opent zieje inderdaad dat het een soort spyware is maar ik heb alles al geprobeerd ( adaware, spy bot search en destroy, ewido..)

iemand nog ideen :(

Witten68
1 June 2006, 00:33
Red dragon, ik zit met hetzelfde probleem. bijkomend probleem is dat ik een tv-card zitten heb met automatic power function op, maw computer start zichzelf op als een prgr van tv dient opgenomen. nu met dit venster moet er eerst op "Later regelen" gedrukt worden... en dan loopt hij vast.
eerlijk gezegd denk ik niet dat het spyware is maar wel degelijk een controle van MS zelf...

Witten68
1 June 2006, 00:34
Enigste oplossing tot nog toe is de computer op laten staan (goed voor de elektriciteitsproducent)

reddragon
1 June 2006, 12:50
Red dragon, ik zit met hetzelfde probleem. bijkomend probleem is dat ik een tv-card zitten heb met automatic power function op, maw computer start zichzelf op als een prgr van tv dient opgenomen. nu met dit venster moet er eerst op "Later regelen" gedrukt worden... en dan loopt hij vast.
eerlijk gezegd denk ik niet dat het spyware is maar wel degelijk een controle van MS zelf...

Dus jij hebt dat probleem dat je de dupe van een software vervalsing?. En heb je windows gekocht of nie?

boneless
1 June 2006, 15:37
mijn vriendin belt net op, die krijgt hetzelfde scherm bij opstarten. op die pc staat inderdaad geen legitieme versie van xp, heb gisteren wel een update geinstalleerd. zou er een grootschalige aktie zijn van microsoft?..

boneless
1 June 2006, 15:49
mmm

http://www.microsoft.com/genuine/downloads/FAQ.aspx?displaylang=nl

reddragon
1 June 2006, 18:50
ik heb het ook gehad achter de update kwam er dat bericht ook op ? nocthans bij mij is hij zeker legitiem !! :)
En als je nu eens die update die hij heeft gedaan kon verwijderen zou het dan opgelost zijn ??

reddragon
1 June 2006, 18:53
je kan hem niet verwijderen bij configuratie scherm----->software.:(
iemand een ander idee om die update te kunnen verwijderen?

Kokki
1 June 2006, 19:15
systeemherstel misschien? Ik gok maar hoor, ik heb die update nog steeds niet geinstalleerd :)

reddragon
1 June 2006, 19:32
er bestaat 14 manieren om het te verwijderen
nl op deze site


http://www.mydigitallife.info/2006/04/26/disable-and-remove-windows-genuine-advantage-notifications-nag-screen/

boneless
2 June 2006, 19:11
iemand één van deze al gebruikt?..
ik blijf het liefste de updates downloaden, dus het deïnstalleren van de laatste is eigenlijk ook geen optie.
heb er nu twee geprobeerd en die hebben allebei niet gewerkt, straks weer verder met de volgende :).

reddragon
2 June 2006, 19:36
ik ga mijn pc gewoon binnensteken. zij moeten het maar oplossen :p

robbedoeske_007
2 June 2006, 20:06
daar nog geld voor geven ook

reddragon
2 June 2006, 21:15
ze gaan da gratis moeten doen want kheb nog garanties en het is hun schuld van die legitieme software

reddragon
6 June 2006, 21:52
het probleem is opgelost. voor al de mensen die het probleem ook hebben download dit bestand en je kan weer updates installeren :)