Volledige versie bekijken : (Evaluatie?) Meimaand 2006 + ......



Mimosa
31 May 2006, 17:26
Speciaal voor Juf. Beaaaaaatje, Meester Icemar en de leerlingen die aan de wedstrijd deelnamen.
Maar ook een eervolle vermelding voor MPTjoeper!
In bijlage dan het beloofde staartje van de wedstrijd "Mimosa's gedichten" - mei 2006.
Het is geen Pps, noch een Psp-afbeelding (want ik kan geen van beide en ik wou niemand van jullie lastig vallen :shy:
want anders was de verrassing er ook af!) :p
Het is dus mààr een simpel Worddoc (wel met achtergrond) à la Mimosa. :shy: :shy: :shy:
Voor wie de achtergrond niet zou zien (dan zijn het 2 pagina's)
Veel leesgenot!

siegy
31 May 2006, 17:53
Dank je wel Mimosa !

Heel mooi repliek op deze bewogen meimaand ,;

je verdient hiermede ook n prijs ,!

Mimosa
31 May 2006, 18:11
Dank je wel Mimosa !

Heel mooi repliek op deze bewogen meimaand ,;

je verdient ook n prijs ,!
Die had ik al ;) In de meimaand (vandaag laatste dag) ;)

Mp3Tjoeper
31 May 2006, 18:29
Toch schoon hé,

Nu zijn het andere die een krop in hun keel hebben zullé :bow:

Den Jappe
31 May 2006, 19:04
Zo is iedereen eens in de bloemetjes gezet.
Dank je wel
Den Jappe

Nostradamus
31 May 2006, 21:04
Het is dus mààr een simpel Worddoc (wel met achtergrond) à la Mimosa. :shy: :shy: :shy:

Mimosa, dit noem ik al geen simpel Worddoc meer hoor, nee dit is een speciaal document dat ik ook op een speciaal plaatsje zal koesteren. Heel mooi beschreven van jou. Bij het lezen er van werd ik toch ook even stil hoor. Quote:
Ik geef jullie allen de Hoofdprijs: een bijzonder plaatsje in mijn hart!
Bedankt Mimosa! Voor deze hoofdprijs :bow: .

Baloeke
31 May 2006, 21:13
Fijn dat je degene opsomt die je maand mei schitterend hebben gemaakt. Het is stuk voor stuk de waarheid wat vermeld wordt, door Mimosa. Van mij krijgen alle leden die voor Mimosa deze maand zo prachtig gemaakt hebben ook een dikke proficiat.
Ik zie wel de weervoorspellers er niet tussen staan:foei:, maar goed ook want die hebben er niet veel van terecht gebracht. zeker het eind van de maand niet.:oink:

compuchrisje
31 May 2006, 21:24
'k Kom zoals gewoonlijk laat uit de hoek, maar dat heeft wel een grondige reden. Je repliek, Mimosa, is niet alleen voor de genoemde personen een opkikkertje, maar ook voor het forum zelf. Gewoon omdat het bewijst dat dit forum van belang is voor mensen, niet alleen pc-freaks of -beginners die een oplossing zoeken voor hun probleem, maar ook voor "gewone" mensen die met zijn allen samen toch een heel klein beetje een familie vormen. De online familie dankt je dus!!!

siegy
31 May 2006, 21:33
'k Kom zoals gewoonlijk laat uit de hoek, maar dat heeft wel een grondige reden. Je repliek, Mimosa, is niet alleen voor de genoemde personen een opkikkertje, maar ook voor het forum zelf. Gewoon omdat het bewijst dat dit forum van belang is voor mensen, niet alleen pc-freaks of -beginners die een oplossing zoeken voor hun probleem, maar ook voor "gewone" mensen die met zijn allen samen toch een heel klein beetje een familie vormen. De online familie dankt je dus!!!
ik sluit mij hierbij aan ,;

en om mij beter uit te drukken ,wat ik bedoelde in een eerder bericht ,
dat ze hiermee (met dat zgn simpele wordt document) weer al in de prijzen valt ,,of zelfs een eremedaille verdient !

woepi
31 May 2006, 21:36
THX Mimosa, heb er van genoten, van de eerste tot de laatste letter :good:

baronvonkneukel
31 May 2006, 21:55
@Mimosa, dankjewel!

Mimosa
1 June 2006, 09:55
Aan allen die tot hiertoe reageerden (al dan niet met een klik op de dankknop :p) Dank je wel! Ik heb er weer geen woorden voor! Maar ik ben blij dat het simpele worddoc. zijn doel niet heeft gemist!!
@ Nostra: bedankt dat het een speciaal plaatsje krijgt ;)
@Siegy: zorg dat ik niet naast mijn schoenen ga lopen he! Of scheef door die zware medaille! :p :D
@Woepie: bedankt dat elke letter jou gelukkig kon maken ;)
@Baloeke: De weergoden doen blijkbaar niet mee aan dit forum of psp-wedstrijden ;) :D
@Compuchrisje: Je hebt weer maar eens gelijk! We zijn 1 grote familie die elkaar helpt en steunt door dik en dun! Lief en leed... Computerproblems en andere zorgen...
@MP3Tjoeper: Kreeg jij die prop in de keel? :shy: Fijn dat mannen dat ook kennen! :p
@Den Jappe: Ere wie ere toekomt he ;) En een online bloemetje doet deugd ;)
@Baron: Graag gedaan! ;) Van harte! Oprecht en welgemeend!

Koshke
1 June 2006, 10:17
Van harte, dank je, Mimosa, lees het nu pas, en ik heb veel word-documenten in mijn bestand staan, maar die van jou is wel de mooiste hoor, zowel het uitzicht als de inhoud en het is vooral het laatste dat telt, voor mij althans. Wens je ook voor juni, juli, augustus... enz. fantastische maanden toe !!!

Beatje
1 June 2006, 13:27
Hoe lief mimosa...
Heb ervan genoten...
Dankjewellll...

:good:

Mimosa
1 June 2006, 14:21
@Koshke: dankjewel voor die lieve wensen! Ik kaats de bal terug en ook naar alle leden van deze site hier: mogen de komende maanden toffe en fantastische maanden worden!
@Beaaaaaatje: graag gedaan hoor! Blij dat je ook genoten hebt! :good: Dat was een beetje de bedoeling! ;) :shy:

Kapstertje
1 June 2006, 23:05
Dit is voor mij nu leuk om te lezen.:bow:
Ik zal het nogmaals lezen als ik me er wat beter erop kan concentreren:shy:
En achtergrond ala mimosa past er prima bij.:good:

:thx: Bedankt Mimosa:thx:

Ik gooi je vele roosjes toe;)

Mimosa
2 June 2006, 09:02
Dit is voor mij nu leuk om te lezen.:bow:
Ik zal het nogmaals lezen als ik me er wat beter erop kan concentreren:shy:
En achtergrond ala mimosa past er prima bij.:good:

:thx: Bedankt Mimosa:thx:

Ik gooi je vele roosjes toe;)
Bedankt, kapstertje! Je kan het Worddocumentje ook altijd opslaan op je eigen PC ;) :p Dan kun je 't zo veel en zo vaak lezen als je maar wil ;) Dan mogen ze later, bij opkuisen forums, dit verwijderen... Maar dan heb je 't toch!
Er zijn er trouwens nog die het hebben opgeslagen ;) Ik denk aan Nostra en Koshke (van die 2 weet ik het zeker) ;)
Bedankt voor de vele virtuele roosjes ;) :good:

Kapstertje
2 June 2006, 22:30
Had ik al gedaan mimosa;) :D