Volledige versie bekijken : draadloos internet met telenet digitaal



el_hombre41
31 May 2006, 17:36
hoi;

wou net bij iemand gaan draadloos internet installeren en dit ging allemaal goed, de router tussen de modem en de pc, wel kwam de aansluiting van internet wel aan op nog een modem( die van telenet digitaal), nu alles werkt goed op de pc

de televisie gaat ook goed enkel kunnen ze geen gebruik meer maken van telenet digitaal ( ze kunnen geen filmen meer aanvragen enzo)


weet iemand wat dit probleem zou kunnen zijn, heeft er ieman dit al gedaan zonder problemen

laat maar weten hoor

groeten

PeterN
31 May 2006, 20:13
Van Telenet digitaal ken ik nog niet zoveel, maar is die aansluiting gemaakt tussen de telenetmodem en de router? Dan zou ik niet weten wat fout zou kunnen zijn. Is echter de aansluiting van telenet digitaal na de router kan ik mij inbeelden dat de firewall van deze router het probleem is. Best koopje dan voor een paar euro een klein ethernet hupje (kost echt niet veel) en maakt de aansluiting tussen de telenetmodem en de router.

pieken
1 June 2006, 20:53
Als installateur heb ik hier vragen bij. Als er twee modems staan is er eentje geprovisioneerd voor internet en de andere voor de digibox(corder). Als je de draadloze router op de juiste modem koppelt, ga je zeker geen problemen ondervinden.