Volledige versie bekijken : [Tube] Week Poll 18 Appelsap



Icemar
31 May 2006, 23:09
welke vinden jullie de mooiste


1.Nostradamus
http://img367.imageshack.us/img367/637/tube187ae.gif

2.Woepi
http://img57.imageshack.us/img57/8984/vlinder9xj.gif

3.Koshke
http://i45.photobucket.com/albums/f81/Koshke/Koshke%20ontwerpen%20JP/Koshke%20poll/GreenEyes.jpg

4.Vosy
http://users.telenet.be/vosy/APELSAP%20TUBEWEDSTRIJD.jpg

5.Speedy
http://i50.photobucket.com/albums/f322/hcpp/appelsap.jpg

6.Appelsap
http://img119.imageshack.us/img119/3053/appelsap4mc.jpg

7.Compuchrisje
http://img194.imageshack.us/img194/4968/tubeappelsapje5se.jpg

8.Kapstertje
http://i36.photobucket.com/albums/e8/kapstertje/tubeappelsapweek18.jpg

appelsap
31 May 2006, 23:20
Allemaal even mooi, maar Koshke springt er net iets boven uit :) :good:

INE VERHAEGHE
31 May 2006, 23:23
Ik heb lang getwijfeld, zeer lang zelfs, ik vind ze allemaal zeer mooi,
de afbeelding is ook wel mooi natuurlijk...
maar kheb uiteindelijk die van koshke gekozen :)
greetz

PeterN
31 May 2006, 23:26
Koshke en de anderen hebben dat weer knap gedaan. Kiezen is altijd moeilijk, maar deze keer is mijn stem naar kapstertje gegaan ;)

Kapstertje
1 June 2006, 00:14
Oops was wat vergeten,maar jullie mijniet zo te zien:shy: :shy: :shy:
Mijn stem gaat naar Appelsap:good:
iedereen weer super gedaan:bow:

Snuifje
1 June 2006, 00:18
kon eerst niet kiezen vond ze allemaal mooi, maar na een poosje kon niet kiezen tussen die van Kapstertje en die van Nostradamus, maar toch die van Nostradamus geworden ;)

elmago
1 June 2006, 00:37
knap werk van iedereen, moeilijk kiezen maar ik vind koshke hier ook net iets beter :good:, maar al de anderen zijn nog stukken beter dan wat ik er ooit van zou bakken. Proficiat allemaal :bow: (y)

compuchrisje
1 June 2006, 01:04
Hm 'k kan die van Vosy niet zien?

Joga
1 June 2006, 07:52
ik twijfelde sterk tussen koshke en nostra maar heb dan toch voor nostra gekozen :good:

woepi
1 June 2006, 11:21
Mijn stem is voor speedy, knappe kleuren :good:
Iedereen knap werk (y)

Nikolas
1 June 2006, 18:04
Allemaal knappe werkjes, met prachtige kleuren (ik ben in de ban van turkoise)...
Maar ik vond die van Koshke de mooiste.

Proficiat met je werkje, Koshke.

Mp3Tjoeper
1 June 2006, 18:30
Knap werk van ieder weer hoor :good:

Kapstertje heeft onze stem, ( onze = fam. Tjoeper, ik kwam er niet uit deze keer )

Mimosa
1 June 2006, 18:41
tot hoelang kunnen we stemmen? Want 't zal ook voor thuis zijn! Moet dat op mijn gemak kunnen bekijken en vergelijken want de keuze is weer moeilijk!

siegy
1 June 2006, 19:12
Heb met mijn ogen dicht gestemd ,
vond ze allen prachtig

compuchrisje
1 June 2006, 21:22
Was aan 't twijfelen tussen mezelf of mezelf, heb Koshke dan maar genomen..

speedy
1 June 2006, 21:24
Thanks Woepi,:bow:
Proficiat aan al de medekandidaten, super gedaan(y). Het was inderdaad weeral moeilijk kiezen, heb toch gekozen en mijn stem gaat naar........
Koshke. Proficiat.:good:

Mimosa
2 June 2006, 09:14
Mijn stem viel voor Koshke. Maar 't was weer verdomd moeilijk kiezen! Ik zou nog stemmen willen uitbrengen :damn: :frown:
Ik bekeek even de resultaten alvorens te stemmen en dan kun je zien wie waar op gestemd heeft! Was dat vroeger ook zo? Achteraf kun je 't precies niet meer zien klopt dat?
Nee dus! :damn: Want als je op het cijfertje klikt bij de stemresultaten zie je weer wie waar gestemd heeft. (Was dat vroeger ook zo? Ik heb er nooit bij stil gestaan! :shy: )Dat is zo goed als dat het slecht is (is mijn persoonlijke mening!) Anderen kunnen zich achteruitgesteld voelen misschien... --> Waarom heeft die niet op mij gestemd? Maar je kan dan ook maar 1 stem uitbrengen he!!!!!!!!!

Koshke
2 June 2006, 10:43
Mimosa, ik heb ook gemerkt dat je ditmaal kon zien wie op wie heeft gestemd. De bedoeling is, zoals Icemar telkens schrijft, dat je stemt op die crea die je zelf het mooiste vindt. Smaken verschillen en niemand kan iemand dat kwalijk nemen. Ikzelf stem altijd op diegene die ik het mooiste vind, (maar niet op m'n eigen crea) en dikwijls zijn er verschillende die ik even mooi vind en dan kijk ik naar technieken en de moeilijkheidsgraad en wie er het meeste werk heeft van gemaakt in zover ik dat voor mezelf kan beoordelen, maar ken intussen wel al iets af van PSP.
Ditmaal, omdat de stemming zichtbaar was, heb ik bv. opgemerkt dat Elmago wel schrijft dat hij op mij heeft gestemd maar zijn naam staat niet bij mijn crea alsof hij gestemd zou hebben voor mij, waarschijnlijk vergeten. Anderzijds valt mij ook op dat er een soort van vriendjespolitiek bestaat, maar dat gevoel had ik al lang en is nu bevestigd. Maar dat heb je overal (ik refereer bv. naar het songfestival).

PSP is een hobby en zo beschouw ik het ook. Bij deze wedstrijden is meedoen belangrijker dan winnen, zoniet had ik het al lang opgegeven. De zichtbaarheid van de stemming is voor mij totaal geen probleem, het schept duidelijkheid, openheid, zoals velen trouwens uit zichzelf schrijven op wie ze gestemd hebben en zich daarbij ook regelmatig motiveren waarom. Misschien een aanleiding voor mezelf om me ook te motiveren t.o.v. anderen, want ik stem altijd maar men weet niet waarom ik op een bepaalde persoon stem.

Ik heb ditmaal op Kapstertje gestemd, maar heb ook zeer sterk getwijfeld tussen haar, Nostradamus en Vosy. Trouwens iedereen maakt mooie crea's, maar de ene valt meer in mijn persoonlijke smaak dan de andere, maar toch blijven er telkens enkelen over waartussen het echt moeilijk kiezen is.

Zo, voor mij mag die openbare stemming blijven, daar heb ik geen probleem mee met dat soort van openheid, integendeel. Trouwens ik ben blij dat je dit onderwerp naar voor hebt gebracht, geeft mij de kans om ook eens mijn mening hierover te schrijven.

Als je schrijft dat anderen zich eventueel zouden achteruit gesteld voelen omdat een bepaalde persoon niet op hun gestemd heeft, zou ik toch echt flauw vinden. Zijn we niet allemaal volwassen mensen? Is gewoon eerlijk voor zijn smaak uitkomen dan niet leerrijker? In het leven moet men tegen een stootje kunnen, niet? Het gaat hier tenslotte om een creatieve hobby, niet om een levenskwestie !!!

Icemar
2 June 2006, 11:06
Mijn stem viel voor Koshke. Maar 't was weer verdomd moeilijk kiezen! Ik zou nog stemmen willen uitbrengen :damn: :frown:
Ik bekeek even de resultaten alvorens te stemmen en dan kun je zien wie waar op gestemd heeft! Was dat vroeger ook zo? Achteraf kun je 't precies niet meer zien klopt dat?
Nee dus! :damn: Want als je op het cijfertje klikt bij de stemresultaten zie je weer wie waar gestemd heeft. (Was dat vroeger ook zo? Ik heb er nooit bij stil gestaan! :shy: )Dat is zo goed als dat het slecht is (is mijn persoonlijke mening!) Anderen kunnen zich achteruitgesteld voelen misschien... --> Waarom heeft die niet op mij gestemd? Maar je kan dan ook maar 1 stem uitbrengen he!!!!!!!!!
je stemt op wat je zelf de mooiste vindt niet wat je niet mooi vindt het is allemaal mooi maar de smaken van de mensen verschillen gelukkig anders was de wereld maar een saaie boel en omdat bijna iedereeen al zei op wie of waarop hij stemde is voor deze manier gekozen van stemmen omdat je nu niet verplicht ben een reply te geven als je gestemd heb.

WhiteWolf
2 June 2006, 11:10
ben al ietjes beter nu maar niet niet goed genoeg om deel te nemen aan de lesjes of uitdagingen maar wel goed genoeg om mijn stem te laten horen en ik heb ook lang getwijfeld,ik vind ze allemaal zeer mooi echt prachtige werken amaii nog niet zeg :good::p
maar kheb die van koshke gekozen :good: :good: :good:

baronvonkneukel
2 June 2006, 14:37
Eerst, ze zijn weer allemaal prachtig maar 'Koshke' is't geworden.:good:

helaas pindakaas, zelf geen tijd gehad om met deze geweldige tube iets op't forum te zetten :wtf:

Mimosa
2 June 2006, 15:13
Door de uitleg van Koshke en Icemar kan ik nu begrijpen waarom het open stemming is ;) Voor mij niet gelaten! Ik zeg toch altijd eerlijk voor wie ik stem :p En je kan er maar 1 uitbrengen... ook al zijn de andere ook mooi! Van techniek en moeilijkheidsgraad ken ik niks :shy: Ik stem dus op de "beauty" ;) Moest ik op "lieve-vriendjes" stemmen dan kreeg iemand anders mijn stem :p :shy: (Ik noem geen naam :p)

Nostradamus
2 June 2006, 18:59
Mooi verwoord Koshke ben het helemaal met je eens hoor! :good: En ... ik vond de uitwerkingen van deze tube weer allemaal prachtig :good: