Volledige versie bekijken : bitdefender



merlijn
4 June 2006, 14:02
Hallo,
Kan me iemand helpen, ik heb onlangs bitdefender afgegooid van mijn pc.
Ik heb kasper geinstalleerd, ben er heel tevreden over, maar telkens als ik mijn pc opstart, starten verschillende onderdelen van bitdefender ook nog op.
Onderdelen die naar het schijnt nog in de register zitten. Ik ben gaan zoeken in het register en heb alles verwijderd van bitdefender, maar die onderdelen zetten zich altijd terug. Hoe kan ik dat defenitief verwijderen. Trojanguard van trojanhunter doet juist hetzelfde.
Graag wat info en hulp?
Alvast bedankt.
Merlijn

Kokki
4 June 2006, 18:16
heb je manueel verwijderd in het register of met een programma? Laat er anders eens een registercleaner op los.

merlijn
4 June 2006, 21:30
oohh, ik heb al vanalles geprobeerd, manueel, met registercleanerS, het lukt niet ,komt altijd weer terug?

J.W.
4 June 2006, 21:43
Hallo,
Kan me iemand helpen, ik heb onlangs bitdefender afgegooid van mijn pc.
Ik heb kasper geinstalleerd, ben er heel tevreden over, maar telkens als ik mijn pc opstart, starten verschillende onderdelen van bitdefender ook nog op.
Onderdelen die naar het schijnt nog in de register zitten. Ik ben gaan zoeken in het register en heb alles verwijderd van bitdefender, maar die onderdelen zetten zich altijd terug. Hoe kan ik dat defenitief verwijderen. Trojanguard van trojanhunter doet juist hetzelfde.
Graag wat info en hulp?
Alvast bedankt.
Merlijn

Verwijder nogmaals alles van Bitdefender, Schakel dan Systeemherstel uit, start uw pc terug op, schakel Systeemherstel terug in en kijk dan nog eens of u iets vindt van Bitdefender.

Beamerke
5 June 2006, 08:46
Heb je bitdefender op juiste manier verwijderd?

Ik bedoel daarmee: via start=>configuratiescherm=>software ?

merlijn
5 June 2006, 11:28
Ja ja, alles is zo gelopen, zoals het moest gebeuren bij de verwijdering.
Door systeemherstel uit te schakelen, verlies ik wel al de herstelpunten die hij vastgelegd heeft, daar wil ik eigelijk niet mee beginnen. Is er dan geen ander manier om er van af te komen? Anders laat ik het maar staan.
groetjes.

de jean
5 June 2006, 11:38
staat er nog iets in msconfig ==> opstarten van bitdefender ?

Beamerke
5 June 2006, 11:55
Probeer het anders is met dit tooltje:

http://www.bitdefender.com/files/KnowledgeBase/file/BitDefender_Uninstall_Tool.EXE

merlijn
5 June 2006, 22:12
niets, met die uninstaller deinstalleerd die wel maar niet alles, ik heb daarna in msconfig gekeken ze stonden er nog, ik heb ze uitgevinkt en de pc opnieuw opgestart, en je mag drie keer raden, daar stonden ze weer aangevinkt.
Looking for de instalationpath has failed,executing additional tools has failed de rest was allemaal oke met dit tooltje.

merlijn
5 June 2006, 22:21
Een vraagje de autostart section in de register dat is msconfig toch niet he?
Als het niet zo is, waar in de register vind ik dan die section?

cruwero
5 June 2006, 22:37
Installeer het eens opnieuw en daarna verwijderen via software:
Henk

Beamerke
6 June 2006, 08:34
Of:

Klik start=>uitvoeren en typ daar services.mssc. Stop dan elke service die met bitdefender te maken heeft, en ze het opstarttype op "uitgeschakeld".

Verwijder dan elke map van bitdefender en/of softwin.

merlijn
6 June 2006, 17:26
Raar, ik kom er op één of ander manier niet in, als ik na het ingeven van services.mssc op ok duw , springt die naar een lege pagina van word? Of kan het zijn dat je je vergist hebt, als ik services.msc ingeef, dan springt wel een services open en daar staat helemaal niets van softwin of bitdefender.

J.W.
6 June 2006, 18:13
Ga naar "Configuratiescherm - Systeembeheer - Services"

merlijn
6 June 2006, 22:48
daar staat niets in

merlijn
9 June 2006, 21:52
Alleé het ziet er naar uit dat ik alleen moet vinden, alvast bedankt voor het reageren.

de jean
9 June 2006, 21:59
al geprobeerd in veilige modus ?

Beamerke
9 June 2006, 22:01
Maak eens een logje van hijackthis. Dan kunnen we direct zien wat er nog allemaal opstart van Bitdefender.

Edit: Het moest dus inderdaad services.msc zijn. :)

Merel
9 June 2006, 22:55
Hoelang blijft men hier aangelogd ? Al de vierde keer dat ik een hééééééél lange uitleg intyp en als uiteindelijk ik "Reageren" aanklik, krijg ik als reactie dat ik niet ingelogd ben. Ben het kotsbeu hier uren tijd te verliezen.

Copy/paste van de tekst blijkt hier al evenmin mogelijk.
Ik zal je een PM sturen, dan kan je mij bellen.
Merel

de jean
9 June 2006, 23:02
Hoelang blijft men hier aangelogd ? Al de vierde keer dat ik een hééééééél lange uitleg intyp en als uiteindelijk ik "Reageren" aanklik, krijg ik als reactie dat ik niet ingelogd ben. Ben het kotsbeu hier uren tijd te verliezen.

Copy/paste van de tekst blijkt hier al evenmin mogelijk.
Ik zal je een PM sturen, dan kan je mij bellen.
Mereldat zal aan uw instellingen liggen ... ik blijf ingelogd, maar als jij alle cookies constant laat verwijderen ...

ghost
9 June 2006, 23:02
Hoelang blijft men hier aangelogd ? Al de vierde keer dat ik een hééééééél lange uitleg intyp en als uiteindelijk ik "Reageren" aanklik, krijg ik als reactie dat ik niet ingelogd ben. Ben het kotsbeu hier uren tijd te verliezen.

Copy/paste van de tekst blijkt hier al evenmin mogelijk.
Ik zal je een PM sturen, dan kan je mij bellen.
Merel
Het beste is als je een hele uitleg wilt doen dat je dat doet in wordpad je opend hier opnieuw een topic je kopier in wordpad uwe hele uitleg en je plakt het hier in . Moet toch normaal lukken .

Merel
9 June 2006, 23:21
Ghost,

Bedankt. Dat doe ik soms ook. Maar het omgekeerde doe ik méér : Het bericht intypen op de website en dan voor de veiligheid eerst nog even de ganse boterham opslagen naar een tekstbestand, vooraleer "Verzenden" aan te klikken. Voordeel hierbij is dat je de "preview" dan kan gebruiken om te editeren.

Het is wel de éérste allereerste keer dat ik deze twee zaken tegelijk moet meemaken :
1. Men wordt buitengewipt als het iets le lang duurt
2. Men kan niet copieren vanuit het invulvenster.

(Sorry het is wat off topic, maar je kan dit verplaatsen)
Oef .... en nu snel verzenden

Merel
15 June 2006, 21:04
Alleé het ziet er naar uit dat ik alleen moet vinden, alvast bedankt voor het reageren.Je moet het niet alleen vinden hoor ! Ik had je een PM gestuurd toch ?

- Hoever ben je nu geraakt met dat probleem ?

- We zijn ook geïnteresseerd in oplossingen als die er komen , en niet uitsluitend in vragen !

- En waarom de beslisssing om BitDefender er af te gooien ?


Bedankt om (ook) iets te laten weten.

Beamerke
15 June 2006, 21:11
Het is uiteindelijk opgelost geraakt. Het was adwatch die de veranderingen in het register verhinderde. :good:

de jean
16 June 2006, 06:13
Het is uiteindelijk opgelost geraakt. Het was adwatch die de veranderingen in het register verhinderde. :good:waarom adaware pro gebruiken als je niet weet hoe het werkt ? sjiek

merlijn
16 June 2006, 19:35
Omdat er sommige mensen zich eens kunnen vergissen en sommige niet , die zijn perfect. Dat is dan ook nog geen rede om het te koppelen aan onkunde??

de jean
16 June 2006, 20:07
Omdat er sommige mensen zich eens kunnen vergissen en sommige niet , die zijn perfect. Dat is dan ook nog geen rede om het te koppelen aan onkunde??vergissen ? hoezo ?? de proversie installeer je toch niet per ongeluk daar die betalend is ... tenzij jem via warez-sites binnenhaalt. And nobody is perfect ...

merlijn
16 June 2006, 22:55
waarom adaware pro gebruiken als je niet weet hoe het werkt ? sjiek
Dat heb jij toch geschreven, of ben ik daar mis in? Dus jij concludeerd dat ik er niets van weet, amai dat is een ferme uitspraak, voor iemand die de hele zaak niet heeft gevolgd. En of ik nu adawarepro heb gekocht of nie, dat blijft voor jou een vraag en voor mij een weet. Moest die niet aangekocht zijn, dan heb je er nog geen bal mee te maken?;)
Maar moest het je toch ergens intereseren, mag je altijd eens gaan neuzen op deze link, hoe de ganse zaak is verlopen!
hijackthis- mijn logje

de jean
17 June 2006, 05:51
Dat heb jij toch geschreven, of ben ik daar mis in? Dus jij concludeerd dat ik er niets van weet, amai dat is een ferme uitspraak, voor iemand die de hele zaak niet heeft gevolgd. En of ik nu adawarepro heb gekocht of nie, dat blijft voor jou een vraag en voor mij een weet. Moest die niet aangekocht zijn, dan heb je er nog geen bal mee te maken?;)
Maar moest het je toch ergens intereseren, mag je altijd eens gaan neuzen op deze link, hoe de ganse zaak is verlopen!
hijackthis- mijn logjewow, lange teentjes ...

merlijn
17 June 2006, 11:05
Het is geen kwestie van lange teentjes, het is gewoon een kwestie, dat het niet nodig is om mensen aan te vallen. Als je het fijnste ervan niet weet, dan hoef je ook niet zo een uitspraken doen. Misschien is het je bedoeling niet geweest om aan te vallen, maar zo is het over gekomen.Probeer dan de volgende keer je woorden een beetje te wikken en wegen. Voor de rest no hard feelings.

de jean
17 June 2006, 11:33
Het is geen kwestie van lange teentjes, het is gewoon een kwestie, dat het niet nodig is om mensen aan te vallen. Als je het fijnste ervan niet weet, dan hoef je ook niet zo een uitspraken doen. Misschien is het je bedoeling niet geweest om aan te vallen, maar zo is het over gekomen.Probeer dan de volgende keer je woorden een beetje te wikken en wegen. Voor de rest no hard feelings.as you wish my lord ...

J.W.
17 June 2006, 12:48
as you wish my lord ...

Misschien "Milord"?:D :D

de jean
17 June 2006, 12:56
Misschien "Milord"?:D :D voor mij nie gelaten ... ben niet thuis in de engelse shitsociety ...

PorkyFrost
17 June 2006, 13:32
voor mij nie gelaten ... ben niet thuis in de engelse shitsociety ...
auw mijn teentjes!! nix tegen engeland, man!!!!:D :p

de jean
17 June 2006, 15:02
auw mijn teentjes!! nix tegen engeland, man!!!!:D :pjawel ... kanonnen, bommen, geweren ... :p

eventure
18 June 2006, 15:31
Hoor ik hier enige vorm van racisme :lol:
arme engelsen :eek:

de jean
18 June 2006, 15:54
Hoor ik hier enige vorm van racisme :lol:
arme engelsen :eek:andersom had het antwoord identiek geweest ... maar da zulde wel weten ! :evil:

eventure
18 June 2006, 22:28
Volgens mij mag deze gesloten worden,
ert is een oplossing bekomen he...
En nu is het toch alleen maar offtopic...

mvg
Robbe