Volledige versie bekijken : film kopieren op harde schijf (vraagje)



juleken
5 June 2006, 20:21
wanneer ik een film kopier op mijn harde schijf dan in de map van video ts zijn er bepaalde files in nero en andere in power dvd .is dat normaal en heb je daarmee geen kwaliteits verlies van de film

cruwero
5 June 2006, 20:38
Kan je misschien iets duidelijker zijn:
Henk

GuntherS
5 June 2006, 21:09
Welk programma gebruik je?
Ik zou je DVD Decrypter aanraden, dit is gratis te downloaden.

Eerst rippen met DVD Decrypter en achteraf gewoon alles branden met Nero (als het maximum 4,7Gb is alleszins want anders moet je hem nog verkleinen met DVD Shrink ofzo.

delinquente
5 June 2006, 23:43
Welk programma gebruik je?
Ik zou je DVD Decrypter aanraden, dit is gratis te downloaden.

Eerst rippen met DVD Decrypter en achteraf gewoon alles branden met Nero (als het maximum 4,7Gb is alleszins want anders moet je hem nog verkleinen met DVD Shrink ofzo.

Juist, dit is normaal een goeie methode. Zo deed ik het ook in het begin, nu doen ik het al wat sneller met gewoon "BACKUP" te nemen bij DVD-shrink, en die brand de dvd erna zelf met die ingebouwde Nero:p

GuntherS
6 June 2006, 18:29
Ah, dat heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk.
Bedankt voor de tip delinquente ;)

Heezy
7 June 2006, 16:50
Als je ze gewoon ript op je hd heb je geen kwaliteitsverlies neen. Het is pas wanneer je gaat compresseren om alles op een DVD5 schijfje te krijgen dat je verlies hebt.

Milo
7 June 2006, 17:04
Mannen :
Juleken stelt deze vraag :


wanneer ik een film kopier op mijn harde schijf dan in de map van video ts zijn er bepaalde files in nero en andere in power dvd .is dat normaal en heb je daarmee geen kwaliteits verlies van de film

Euhm Juleken , Zie dit komt omdat bepaalde files door Powe Dvd kunnen worden afgespeeld en de audio wss door Nero Showview .

Bon zoals hie vermeld een kleine walktrough .
Ge pakt uw dvd schijfken .
Steekt dat in uw dvd lezerken ( of writer --- want da leest ook :) )
Ge opent Dvd Shrink ( zei Downloads)
Ge klikt op open dan kiest ge de plaats waar uw Dvd zit .
-------- Shrink leest Dvd In -------
Daarna op de knop Backup klikken en ok .....( zal ook een file op u hd worden gezet )
-----Shrink Encodeert------
Als uw speler ook uw schijver is gaat em na het encoderen van uw dvd achter een leeg schijfken vragen , wat ge ook insteekt.
----Shrink& Nero Schrijven-------
Boelke klaar.

Bon ge zegt da ge op u pc nu een map staan hebt ?.... Dit ook kan je branden met Dvd Shrink ...... Just choose open files en selecteer de map waar alles inzit (mappen Video & Audio TS)

Hopefully zijt ge hiermee geholpen ;-)