Volledige versie bekijken : Site gemeentelijk speelplein met forum



koordekesteuk
5 June 2006, 21:26
http://www.spwmaldegem.tk/

Wat vinden jullie ervan? Overzichtelijk genoeg, klantvriendelijk?
Vuur jullie reacties maar af !

url aangepast werkte niet

Icemar
5 June 2006, 21:47
bij de home heb ik rechts veel witte lege ruimte
dus ff een achtergrondkleur mee geven

bij de foto's staat een email adres deze zou ik achter een knop zetten of een contact forumlier voor maken ivm spam

bij de kids pagina staat nog helaas niets te doen

misschien kan je hier wat vinden voor er op te zetten http://www.dowekido.nl deze site mag je ook linken als je wil

voor de rest is het mooi overzichtelijk

Joga
5 June 2006, 21:51
vindt het een goede site :good:
mooi; overzichtelijk; ziet duidelijk waarover het gaat
proficiat (y)
alleen zou ik net zoals icemar die witte ruimte weggdoen, en je email adress achter een knop steken

elmago
5 June 2006, 22:30
Heel knappe site, perfect geschikt voor de doelgroep, ik zou enkel iets doen aan de witte rand zoals hierboven al gezegd en misschien een paar eurootjes investeren in een .be domeinnaam (ik gebruik zelf op het ogenblik ook een .tk, maar naar een grotere doelgroep toe vind ik dat doorklikken en die zwarte balk bovenaan wel wat storend).
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen: :good: :good: :good: :good:

den witten
6 June 2006, 00:42
Hallo
Zo te zien heb je hem in dreamweaver gemaakt en je zou toch nog enkele dingen moeten/mogen aanpassen
Het is met layers gedaan en ik denk persoonlijk dat je beter bent met frames of css had gedaan daar nu je linker veld wanneer je naar onder gaat de kleur van je mainframe krijgt en als je navigeerd tussen de verschillende pagina's dan verspringd ook het geen er in je topframe staat dat is ook niet de bedoeling hé
en om te vermijden dat je die witte ruimte krijgt rechts van je pagina moet je de resolutie van je site veranderen en doe ook op het einde van elke pagina nog eens wat spatie's dan plakt dat zo niet tegen de onderkant van je scherm
En tot slot wat betreft je E-mail adres dat kan je niet weg steken ook al zit het achter een knop dan nog vinden ze dit direct terug

Joga
6 June 2006, 07:50
Heel knappe site, perfect geschikt voor de doelgroep, ik zou enkel iets doen aan de witte rand zoals hierboven al gezegd en misschien een paar eurootjes investeren in een .be domeinnaam (ik gebruik zelf op het ogenblik ook een .tk, maar naar een grotere doelgroep toe vind ik dat doorklikken en die zwarte balk bovenaan wel wat storend).
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen: :good: :good: :good: :good: dit kan je door een bericht te zenden weggkrijgen.

Spoorzoeker
6 June 2006, 08:23
Jammer dat het altijd weer dezelfde moet zijn die met een negatieve beoordeling moet komen. :D

posted: 2006-06-05
posted: 22/05/2006

Je site is Nederlands, hou alles dan ook Nederlands.
Waarom 2 soorten datanotatie ?.Hou gewoon de onderste aan, die is hier gebruikelijk.

Oei, je maakt een keiharde beginnersfout:
De foto bij Emma Vanhuffel is onduidelijk, dit duidt op iets en ja hoor:
als je de foto even apart zet, blijkt deze enorm groot te zijn !!.
Dat je kleine maten opgeeft wil niet zeggen dat de foto dan ook klein wordt ingeladen.
Hij wordt compleet groot ingeladen (fijn voor modemgebruikers) en dan verkleind
tot de maten die jij opgegeven hebt. Oplossing: met een tekenprogramma de foto verkleinen en die op de site zetten.

NIET de prijs van 0,5 € per foto
ik dach even dat er 5 eurocent stond!.
WEL: de prijs van 50 eurocent per foto

Waarom opent het forum in een nieuw venster ?. Dit kan ook in een frame hoor.

Verder ziet het er goed uit. :good:

boneless
6 June 2006, 08:38
Jammer dat het altijd weer dezelfde moet zijn die met een Oei, je maakt een keiharde beginnersfout:
De foto bij Emma Vanhuffel is onduidelijk, dit duidt op iets en ja hoor:
als je de foto even apart zet, blijkt deze enorm groot te zijn !!.
Dat je kleine maten opgeeft wil niet zeggen dat de foto dan ook klein wordt ingeladen.
Hij wordt compleet groot ingeladen (fijn voor modemgebruikers) en dan verkleind
tot de maten die jij opgegeven hebt. Oplossing: met een tekenprogramma de foto verkleinen en die op de site zetten.


volgens mij als je CTRL indrukt en dan de foto kleiner maakt dan wordt ie werkelijk kleiner. kan ook een andere toets zijn. is wel makkelijk, scheelt weer wat foto bewerken :)

voor de rest vind ik het er goed uit zien!

zodiac
7 June 2006, 18:32
voor je foto's kun je best pixresizer gebruiken

denk eerst eens na waarover je een site gaat maken, zorg voor tekst enzo en dan aan je code beginnen er staat immers veel leeg op je site

dat forum is niet echt nodig, je had er mss een gastenboek van kunne maken.. Maar het is geen overbodige luxe
verder: toppie