Volledige versie bekijken : Het is NU de tijd voor de bezem!



Spoorzoeker
6 June 2006, 10:28
Okee, nieuw bestuur, nieuw geluid.

Kom op en haal de bezem eens door het forum, daar wordt het forum ook weer sneller van.

Of denken jullie dat iemand die en mei 2005 een website probleem had, die nog steeds heeft ?.
Het zijn WEL 24 pagina's, waarvan ik me afvraag naar hoeveel er nog gekeken word.
Eentje, 2 hooguit ?.

En dan heb ik het nog maar over 1 forumgedeelte.

Leuk, al die bedachte en uitgedeelde functies, maar laat nu dan ook eens zien dat je die titel waard bent!. De grote schoonmaak begint NU!. :D

boneless
6 June 2006, 10:34
tsja, dan heb je de kans dat vragen die al eens gesteld zijn weer langs komen. nu vind je nog wel eens wat met de zoekfunctie.
ben het er inderdaad mee eens dat je sommige dingen kan opschonen, zoals het FUN-forum en de website beoordelingen enzo, maar de softwareproblemen zou ik laten staan.

Jelle
6 June 2006, 11:53
De fora gaan zeker niet meer opgeruimd worden. Alle postcounts zijn onlangs herrekend en zijn dus correct, wat we ook zo willen houden. Dus geen massale postcount drops meer.

De enige fora die regelmatig opgekuist zullen worden zijn het FUN forum (links werken na een tijd immers niet meer) en de andere offtopic fora. Deze tellen ook niet mee voor de postcount.

Zo krijgen we een uitgebreid archief en worden de fora meer representatief voor de site.

De server is ook volledig geoptimaliseerd en kan de load perfect aan, dus dat is ook geen reden.

PeterN
6 June 2006, 11:57
Idd, de bedoeling van het forum is ook een soort naslagwerk. Naar sommige topics wordt nog steeds gerefereerd. Nu nog de leden aansporen om wat meer de zoekfunctie te gebruiken ;)
Andere fora kunnen we wel opkuisen, alhoewel de meesten al automatisch worden opgekuist door auto-pruning.
Misschien even van de gelegenheid gebruik maken om wat info te geven waar we mee bezig zijn:
Op het moment is er achter de schermen veel werk, werk dat niet altijd wordt gezien. Dit omvat het volledige papierwerk van overname : contracten, licenties, sponsers ed.
We hebben de verantwoordelijken ingedeeld, maar gaan ook nog evalueren als alles nu vlotter loopt. Eventueel moet nog hier of daar iets worden bijgestuurd.
Ook de download sectie wordt nog steeds geupdate: nieuwe beschrijvingen, updaten van versies enz.
Dan zijn er nog bijkomende ideeën die we zijn aan het bekijken als ze haalbaar en interresant zijn om uit te werken. Dus eigenlijk wat aan planning doen. Meer hierover later ;)
En dit alles in een drukke periode van al onze studenten die nu geacht worden zich met hun studies bezig te houden ;) Het zal dus wel duren tot die last van de examens afvalt dat we weer bijgewerkt zijn om meer zichtbare dingen te gaan doen;)

Spoorzoeker
6 June 2006, 13:53
Okee, ik ga een heel eind met jullie mee, maar wil toch nog wat te zeuren hebben:

Alle postcounts zijn onlangs herrekend en zijn dus correct, wat we ook zo willen houden. Dus geen massale postcount drops meer.
komen we hier voor hulp en zo, of is het ultieme doel het behalen van een zo hoog mogelijke postcountrank ?.


------------------------------------

De regie in handen geven van studenten, die momenteel even geen tijd hebben en die waarschijnlijk na hun examen eerst eens een paar weken vakantie gaan vieren in Spanje of zo.

Lijkt MIJ dat dat niet de juiste weg is. :D
Of zijn er daarom zoveel admins en mods ?.


Zo, dit is wat ik even kwijt wilde. :bow:

Simply
6 June 2006, 13:56
Uiteraard niet, maar hieraan kan wel worden gezien of aan lid al dan niet actief oplossingen geeft of allessinds meedenkt naar een oplossing voor het probleem!

Snuifje
6 June 2006, 15:53
Ik ben het eens met jelle.. fun, offtopic, spyware logjes die kunne weleens opgeruimt worden maar de rest is altijd wel handig.. als je op google zoekt wordt je soms door gelinkt naar een forum deel van deze site.. dus topic`s over moederbord hdd etc etc zou ik laten staan ;)

maar dat is mijn mening :D

jurgenv
6 June 2006, 17:00
Hijackthis logjes worden niet geruimd, deze worden bewaard in het archief. :)