Volledige versie bekijken : inloggen



Clioke16V
6 June 2006, 12:54
Ik moet me telkens weer opnieuw inloggen hier op de site. En het staat aangevinkt van ingelogd blijven ofzo, maar ik log steeds auto. uit.

Ik ben lang van dit probleem verholpen geweest, maar nu is het terug.

Weet niet hoe het de vorige keer was opgelost.

Jelle
6 June 2006, 13:03
Heb je al eens je pc opgekuist (met bv. Crap Cleaner (http://www.ccleaner.com/))?

Joga
6 June 2006, 13:06
Ik heb dit ook eens gehad in firefox.
Heb toen firefox opnieuw geinstalleerd en het probleem was weg :)

Spoorzoeker
6 June 2006, 13:54
Ik heb hetzelfde bij Joyfire, maakt niet uit op welke pc, dus het ligt NIET aan deze kant.

PeterN
6 June 2006, 19:24
Nu wat Joyfire betreft weet ik niet, maar hier hebben de leden er toch geen last van.
Bij het automatisch inloggen wordt een cookie op je pc geplaatst die, wanneer je de volgende keer aanmeldt, je automatisch inlogt. Heb je problemen dan ligt het dus meestal aan dat cookie dat ofwel gewist is, geweigerd door de beveiliging van de browser of door privacy software of andere programma's die de cookies wissen.
Als je internet explorer draait en geen instellingen wijzigt ligt het meestal aan de extra programma's die je hebt draaien om uw privacy te garanderen.

Clioke16V
6 June 2006, 22:24
Heb je al eens je pc opgekuist (met bv. Crap Cleaner (http://www.ccleaner.com/))?

Doe ik 2 dagelijks met crap cleaner, alleen laat ik de cookies in firefox niet verwijderen omdat ik dan telkens op alle forums opnieuw moet inloggen. Ik delete mijn cookies handmatig in FF.

Toch al bedankt voor jullie hulp. Heb net de cookies van ivanhoe. eens verwijdert en opnieuw ingelogd. Ik hou jullie op de hoogte.

gotenks
6 June 2006, 22:37
als het dan nog niet gaat, plaats dan anders eens een hijackthislogje :)
dat kan nooit kwijd ;)

Clioke16V
6 June 2006, 22:53
als het dan nog niet gaat, plaats dan anders eens een hijackthislogje :)
dat kan nooit kwijd ;)

Dat zal ik zeker doen dan. Normaal is mijn pc clean ( maar je weet nooit he )

Clioke16V
7 June 2006, 01:25
cookies wissen helpt dus niet :s

Jelle
7 June 2006, 07:23
Zorg ook dat je je aanmeldt op de url mét www ervoor. http://ivanhoejupiler.be en http://www.ivanhoejupiler.be zijn immers verschillende sites. De site staat ingesteld om alles mét www ervoor te doen standaard.

nojs
7 June 2006, 07:46
ik heb een gelijkaardig probleem als ik mij inlog op de homepage
(op school, via psp, ... ) dan word ik niet ingelogd. Allé het vakje
van naam en wachtwoord is gewoon leeg. Ookal staat herinneren aan.
Dan klik ik op forum en meldt me daar aan dan lukt het wel

Clioke16V
7 June 2006, 11:37
Ik heb de www als inlog staan.

PeterN
7 June 2006, 13:14
Ik heb de www als inlog staan.
En nog steeds problemen? Ook indien je de cookies toelaat en niet wist door privacy software?
Veeg anders eens alle cookies en probeer opnieuw zonder de cookies te wissen. Dan kan je ook direkt kijken als de cookie wel degelijk op je pc wordt toegelaten. Mss is er iets corrupt geraakt in die cookie?

Clioke16V
7 June 2006, 22:27
En nog steeds problemen? Ook indien je de cookies toelaat en niet wist door privacy software?
Veeg anders eens alle cookies en probeer opnieuw zonder de cookies te wissen. Dan kan je ook direkt kijken als de cookie wel degelijk op je pc wordt toegelaten. Mss is er iets corrupt geraakt in die cookie?
Als ik in firefox kijk naar mijn cookies, en ik type ivan ( van ivanhoejupiler :D dump ), krijg ik 7 cookies.

http://img282.imageshack.us/my.php?image=ivanhoeeeeeeeeeeeeeeeee6ti.jpg

http://img282.imageshack.us/my.php?image=ivanhoeeeeeeeeeeeeeeeee6ti.jpg

Als da nog lang stom doet hier, uninstal ik gewoon FF en reinstal ik weer. ( toch al allemaal bedankt )

http://img282.imageshack.us/my.php?image=ivanhoeeeeeeeeeeeeeeeee6ti.jpg

Joga
7 June 2006, 22:31
Als da nog lang stom doet hier, uninstal ik gewoon FF en reinstal ik weer. ( toch al allemaal bedankt )

http://img282.imageshack.us/my.php?image=ivanhoeeeeeeeeeeeeeeeee6ti.jpg
heb ik gedaan en was opgelost (y)

Clioke16V
9 June 2006, 20:56
Reinstal gedaan en nog steeds elke keer opnieuw inloggen, en het is alleen bij dit forum :s )

Clioke16V
10 June 2006, 02:02
Nu heb ik alles van cookies en wachtwoorden verwijdert gehad, en nog steeds vraagt hij telkens paswoord en gebruikersnaam.

Weet iemand nog iets dat ik kan proberen.

Joga
10 June 2006, 08:52
waar log je je in ? in home of in forum ?
ik heb dit ook eens gehad en toen ging het niet in home, maar wel als ik mij op het forum inloggde

Clioke16V
10 June 2006, 11:34
waar log je je in ? in home of in forum ?
ik heb dit ook eens gehad en toen ging het niet in home, maar wel als ik mij op het forum inloggde

Geen 1 van de 2 werkt.

Clioke16V
10 June 2006, 13:18
Maar het is me al opgevallen, dat bij bijna alle forums mijn firefox vraagt om paswoord en gebruikersnaam te onthouden, zodat je de eerst volgende keer dat je aanmeld hij zelf het paswoord en gebruikersnaam invult. Dit vraagt hij niet op ivanhoejupiler.

nojs
10 June 2006, 18:42
heb jij niet ingesteld (al dan niet perongeluk) pw en zo nooit onthouden bij deze site ?

Clioke16V
10 June 2006, 19:44
Als ik dit dan zo heb ingesteld, hoe ontdoen ? FF he want IE = (n)

Joga
10 June 2006, 19:49
probeer dit eens in firefox:
-extra
-opties...
-privacy
-wachtwoorden
kijk dan eens of er "wachtwoorden onthouden" staat aangevinkt

Clioke16V
10 June 2006, 21:23
probeer dit eens in firefox:
-extra
-opties...
-privacy
-wachtwoorden
kijk dan eens of er "wachtwoorden onthouden" staat aangevinkt

yup, staat aangevinkt. Ik vindt het ENORM raar dat dit van de 1 op de andere dag weer is gekomen.

Joga
10 June 2006, 21:29
vink het eens uit log je in log je uit en vink het dan weer eens aan

Clioke16V
10 June 2006, 21:54
Gedaan en hij vraagt nog steeds niet om op te slaan, nu ben ik het wel vrij ENORM beu aan het worden.

Toch al bedankt voor jullie hulp al.

nojs
10 June 2006, 21:59
Werk voor ivanhoe met IE of Opera :) kwestie van gewoonte

Clioke16V
10 June 2006, 22:11
Werk voor ivanhoe met IE of Opera :) kwestie van gewoonte

Zeker niet, die FF heeft altijd gewerkt dus moet gewoon terug werken ( heb dit met IE helemaal inbegin trouwens ook gehad )

PeterN
10 June 2006, 22:18
Ik zou je willen helpen, maar van ff weet ik niet zoveel. Nu zijn er toch een heel deel leden die met ff werken en ik heb nog niks gehoord van gelijkaardige problemen. Ook is er eigenlijk niks gewijzigd op dat punt op de site. Ik vrees dat het toch ergens aan een instelling moet liggen bij jou...
Volgens mij ligt het toch ergens bij die cookies die deels niet toegestaan/gewist worden?

Clioke16V
10 June 2006, 22:36
Ik zou je willen helpen, maar van ff weet ik niet zoveel. Nu zijn er toch een heel deel leden die met ff werken en ik heb nog niks gehoord van gelijkaardige problemen. Ook is er eigenlijk niks gewijzigd op dat punt op de site. Ik vrees dat het toch ergens aan een instelling moet liggen bij jou...
Volgens mij ligt het toch ergens bij die cookies die deels niet toegestaan/gewist worden?


Ik vindt het ook raar, ik heb gisteren al mijn cookies verwijdert, dan alle opgeslagen wachtwoorden.

Daarna, op alle forums terug ingelogd, en alleen bij deze forum, moet ik me telkns opnieuw inloggen. ( zeg niet dat het aan dit forum ligt he, want dat betwijfel ik. )

Wil gewoon dat het terug in orde komt, heb echt alles al geprobeerd.

Clioke16V
11 June 2006, 15:17
ik heb nu net alles maar dan ook alles wat FF opslaat verwijdert. Paswoorden, cookies, download-geschiedenis etc...

2 forums vragen na inlog niet voor paswoord en gebruikersnaam te onthouden. Dit dus en nog een ander.

Heb me dus nu ingelogd en ik hoop dat ik nu van de prul af ben.

EDIT: ben 10 minuten ofzo niet op de site geweest en heb me niet moeten inloggen > ik begin ( heel stillekes ) moed te krijgen.

patrickbrans
11 June 2006, 16:00
Ga in FF naar extra->opties->privacy->wachtwoorden, dan moet het aangevinkt zijn, en klik dan op opgeslagen wachtwoorden.

Dan klik je op het tabblad nooit opgeslagen wachtwoorden, en dan zal hier ivanhoe bij staan.

Joga
11 June 2006, 16:07
dit heb ik toch ook gezegd ?

Clioke16V
11 June 2006, 16:15
Ga in FF naar extra->opties->privacy->wachtwoorden, dan moet het aangevinkt zijn, en klik dan op opgeslagen wachtwoorden.

Dan klik je op het tabblad nooit opgeslagen wachtwoorden, en dan zal hier ivanhoe bij staan.

neenee, bij nooit of niet opgeslagen paswoorden stond alleen het paswoord van ebay > en dit wil ik niet auto laten omdat dit toch wel wat meer verandwoordelijk heeft.

Toch allemaal bedankt voor jullie hulp, ik denk dat het nu is opgelost door echt alles eraf te smijten incl. paswoorden...... ( terwijl er geen ivanhoe instonden ).

Maar het ziet er goed uit.

Clioke16V
11 June 2006, 18:30
Mag slotje op, is nu paar uur geleden en pc uitgezet etc... en ik moet geen pw ofzo meer ingeven.

iedereen die geholpen heeft nen dikke merci.

PeterN
11 June 2006, 21:02
Blij dat je geholpen bent ;)
Ik doe er een slotje op ;)