Volledige versie bekijken : Bluetooth



RichKE
7 June 2006, 17:19
ondanks het zeer mooie weer zit ik toch aan mijn pc-tje met een voor mij levensgroot probleem: ik heb net een bluetooth usb stick gekocht en bij het installeren krijg ik het volgende: "voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo Test die op compabiliteit met Win XP controleerd" , en dat vershillende keren en dan toch doorgaan of installatie afsluiten, ik heb geprobeerd met toch doorgaan maar dan krijg ik uiteindelijk de melding dat er een fout is in de installatie en gedaan ermee. Hoe moet ik dat omzeilen of installeren???? Heeeeeeeeeeeeeeeeelp!! Ik heb mijn firewal ook al uitgeschakeld maar dat bracht ook geen aarde aan de dijk!?? :frown: :frown: :frown:

Snuifje
7 June 2006, 18:18
als je eens nieuwere driver download van de site van het merk van je stick ?

RichKE
7 June 2006, 18:38
Yep, zelfde historie, nog nooit voorgehad. Ze zeggen zelfs op die site waar ik de driver gevonden heb dat ik zelfs geen softwareinstallatie van de cd moet doen als je, zoals ik, Win XP met SP2 hebt.

spruit
7 June 2006, 22:42
probeer eens van die te installeren met nieuwe hardware toe te voegen, en dan te browsen naar je installatie cd-rom....dus niet automatisch laten installeren door xp met sp2...

welk merk is het van bluetooth usb?

RichKE
9 June 2006, 21:52
Thx Spruit, nog effe sorry voor de late reactie, maar ik heb je raad opgevolgd en tis gelukt. De bluetooth is een Cellink BTA-3100 en een Hama, beiden hetzelfde probleem, software is waarschijnlijk dezelfde. Maar dan zou ik toch nog graag willen weten waarom dit niet ging rechtstreeks via de cd-rom. Weet daar iemand een antwoord op?

spruit
10 June 2006, 11:07
Thx Spruit, nog effe sorry voor de late reactie, maar ik heb je raad opgevolgd en tis gelukt. De bluetooth is een Cellink BTA-3100 en een Hama, beiden hetzelfde probleem, software is waarschijnlijk dezelfde. Maar dan zou ik toch nog graag willen weten waarom dit niet ging rechtstreeks via de cd-rom. Weet daar iemand een antwoord op?

ik vermoed doordat in sp2 ook drivers zitten voor bluetooth, maar geen goeie :p

dus moet je de deze nemen van de fabrikant ;)