Volledige versie bekijken : hoe beveiligde 'mijn documenten' openen



mrbatman
8 June 2006, 12:05
Mijn windows xp home liep volledig in de soep. Hij starte totaal niet meer op. Nu heb ik windows xp opnieuw geinstaleerd, en nu staat hij 2 keer op mijn HD. Eentje dus die werkt, en eentje niet.

Nu hoofdzaak is dat ik in 'mijn documenten' mijn word files kan redden. Vanuit de werkende XP probeer ik dus 'mijn documenten' onder 'documents and settings' en dan de map die mijn vorige username droeg, te openen, maar dat lukt niet omdat die een beveiligde map is. Ik diende namelijk met een paswoord in te loggen. Hoe kan ik nu die map openen ? of alsnog mijn documenetn eruit krijgen ?

compuchrisje
8 June 2006, 17:10
Kijk eens in de downloadsectie om te zoeken naar een Recovery tooltje. Kan je hiermee je documenten overkrijgen, heb je geluk, zo niet, moeten we 't verder zoeken.
Succes ermee!

spruit
8 June 2006, 20:51
ik zou denken om dezelfde user met pw aan te maken in jouw werkende xp-versie, en dan via die manier in te loggen.
Wat ik wel niet zo goed snap is die werkende xp en niet-werkende. Is dat dan op 1 partitie? Ik bedoel, als men meerdere besturingssystemen zou hebben staan, dan kan men meestal kiezen tijdens het opstarten, welke men wil starten...