Volledige versie bekijken : hoe het geluid verwijderen?



dikkeveertiger
9 June 2006, 19:19
Ik heb een .wmv bestand maar zou graag het geluid ervan verwijderen; zodat ik alleen het beeld over heb ?

Hoe doe ik dit?

dikkeveertiger
9 June 2006, 20:22
niemand ? ? ? ? ?

ghost
10 June 2006, 21:54
Ik hoop dat je winavi en virtualdub hebt ;) zet eerst die wmv om in avi , dat doet je zo .
Open winavi klik op dan op avi , zoek dan dat wmv bestand laad dat in . Zie dat je de output ook zet ,op die map waar uw wmv bestand staat . Klik dan bij winavi op advanced .Bij video zet je hem op divx; ) MPEG4 low motion en bij audio op ac 3acmcodec (kan goed zijn dat je die niet hebt dan kies je gewoon een andere audio). Klik dan op ok en nog eens op ok . Daarna opend je virtualdub , klik op file =>open video file selecteer dan uw avi en klik op openen . Daarna gaat je naar video daar zet je hem op direct stream copy.
Daarna gaat je naar audio daar zet je hem op no audio , klik dan opnieuw op file , en dan op save avi , en zet die ook in de zelfde map als die avi en noem de avi een naam klik dan op opslaan . Als het maar een avi is van 6 mb (heb het juist uitgeprobeerd) dan duurt het nog geen 2 seconden , voor hem om te zetten , voila dat was het ;)

dikkeveertiger
10 June 2006, 22:19
zal even zoeken zijn maar vriendelijk bedankt Ghost!!!!!


is opgelost Nojs zal me helpen bedankt aan beiden !!!!!!!

nojs
10 June 2006, 22:42
Het is gelukt, hier mag een slot op ! :)