Volledige versie bekijken : Ik ben er weer !



Spoorzoeker
10 June 2006, 23:44
Fijn he, denk je: nieuw moederbord en zo, we gaan weer als een speer.
Ja echt niet dus he.
Ik ben vanaf 2 uur vanmiddag al bezig en nu snap ik eindelijk pas hoe het allemaal zit. :cry: .


Heb ik een mobo gekocht waarvan ik dacht dat het 3 ide poorten had, blijkt het niet helemáál zo te zijn.

Ja ik heb er wel 3, maar 2 daarvan zijn alleen te gebruiken in een RAID opstelling.

Nou geweldig dan, ik heb 2 IDE schijven en 2 IDE dvd-branders. :wall:

Dan toch maar over op SATA of een pci-ide kaartje kopen.

Nog maar even een nachtje over slapen.

Ik heb nog geen usb, want dan moet ik SP2 draaien, maar mijn licentie is ongeldig, dus dat kan ook weer niet. Nou ja, morgen is er weer ene dag.

Verplaatst naar hardware==>Opslagmedia

Kokki
11 June 2006, 08:56
Volhouden spoorzoeker. De volhouder wint he.
Waarom download je SP2 niet gewoon, ongeldige licentie of niet.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a

Nikolas
11 June 2006, 10:24
Fijn he, denk je: nieuw moederbord en zo, we gaan weer als een speer.
Ja echt niet dus he.
Ik ben vanaf 2 uur vanmiddag al bezig en nu snap ik eindelijk pas hoe het allemaal zit. :cry: .


Heb ik een mobo gekocht waarvan ik dacht dat het 3 ide poorten had, blijkt het niet helemáál zo te zijn.

Ja ik heb er wel 3, maar 2 daarvan zijn alleen te gebruiken in een RAID opstelling.

Nou geweldig dan, ik heb 2 IDE schijven en 2 IDE dvd-branders. :wall:

Dan toch maar over op SATA of een pci-ide kaartje kopen.

Nog maar even een nachtje over slapen.

Ik heb nog geen usb, want dan moet ik SP2 draaien, maar mijn licentie is ongeldig, dus dat kan ook weer niet. Nou ja, morgen is er weer ene dag.

Nou wat is dan het probleem? Op iedere IDE poort kun je toch twee apparaten hangen?

Spoorzoeker
11 June 2006, 11:38
Ik heb 1 normale IDE en 2 RAID IDE. Ik heb echter GEEN 2 dezelfde harde schijven. Dit is verplicht voor RAID.

Vanmorgen crashte de computer en toen ik restartte was ineens een gedeelte van XP weg. Kwam er niet meer in. Heel vreemd allemaal.

Nu zie ik ineens ook weer de schijf die vol fouten zit. Heeeel vreemd allemaal.

compuchrisje
11 June 2006, 19:28
Zal mee duimen Spoor, dat je 't euvel kan oplossen, kan je spijtig genoeg niet helpen ermee.