Volledige versie bekijken : DVD brander kopen



shweppes
12 June 2006, 12:03
hallo


wat voor iets moet ik kopen van DVD schrijver ?
liefst iets niet te duur, € of 50 +/-

iemand aanbevelingen ?


groeten shweppes

Simply
12 June 2006, 12:10
Kijk hier (http://www.backoffice.be/categories.asp?CatID=CC)eens!

Jawel bij onze sponsor :D

Spoorzoeker
12 June 2006, 12:11
Ze zijn hier bij Paradigit te koop voor 40 euro, MET lightscribe.

delinquente
12 June 2006, 12:34
Ze zijn hier bij Paradigit te koop voor 40 euro, MET lightscribe.

Wat is lightscribe in feite? Kheb mij int zak laten zetten met mijne laaste NEC denk ik...een versie erna (voor hetzelfde geld) heeft lightscribe en die van mij ni:angry:

Ik ben toch wel meer tevreden over mijn liteon dan van mijn NEC. Die reactiesnelheid is echt traag precies

Simply
12 June 2006, 13:47
Lightscribe:

LightScribe optische media


LightScribe is een nieuwe technologie die consumenten en bedrijven een eenvoudige, probleemloze manier om professionele, silkscreen etiketten te branden voor hun CD's en DVD's.

Met behulp van dezelfde laser die gegevens brandt in uw schijfstation, kunt u gegevens branden zoals gewoonlijk, de schijf omdraaien en ze opnieuw in het station plaatsen en een etiket branden.

Aantrekkelijke beelden rechtstreeks op uw schijf creëren. Gedaan met vuile markeerstiften of onhandige kleefetiketten - LightScribe-technologie brengt u een compleet nieuwe wereld van persoonlijke expressie op het vlak van het creëren van CD- en DVD-etiketten.



Imation biedt nu de nieuwe CD-R en DVD+R media die de perfecte combinatie bieden met CD-en DVD-branders met LightScribe-technologie. De LightScribe-technologie gebruikt dezelfde laser die gegevens brandt op beschrijfbare CD's of DVD's ook om rechtstreeks in het CD-R- of DVD-station professioneel ogende labels te creëren.

LightScribe combineert speciaal gecoate schijven en speciaal ontworpen software om loepzuivere, regenboogkleurige labels van silkscreen-kwaliteit te creëren.

delinquente
12 June 2006, 13:53
Lightscribe:

LightScribe optische media


LightScribe is een nieuwe technologie die consumenten en bedrijven een eenvoudige, probleemloze manier om professionele, silkscreen etiketten te branden voor hun CD's en DVD's.

Met behulp van dezelfde laser die gegevens brandt in uw schijfstation, kunt u gegevens branden zoals gewoonlijk, de schijf omdraaien en ze opnieuw in het station plaatsen en een etiket branden.

Aantrekkelijke beelden rechtstreeks op uw schijf creëren. Gedaan met vuile markeerstiften of onhandige kleefetiketten - LightScribe-technologie brengt u een compleet nieuwe wereld van persoonlijke expressie op het vlak van het creëren van CD- en DVD-etiketten.



Imation biedt nu de nieuwe CD-R en DVD+R media die de perfecte combinatie bieden met CD-en DVD-branders met LightScribe-technologie. De LightScribe-technologie gebruikt dezelfde laser die gegevens brandt op beschrijfbare CD's of DVD's ook om rechtstreeks in het CD-R- of DVD-station professioneel ogende labels te creëren.

LightScribe combineert speciaal gecoate schijven en speciaal ontworpen software om loepzuivere, regenboogkleurige labels van silkscreen-kwaliteit te creëren.

ah cool, maw ge kunt dus zoals bijvoorbeeld een windows xp cd allerlei figuren in de cd branden. Alleja, je weet wel hoedat zo'n cd van xp er uitziet. Echt chique;)

shweppes
12 June 2006, 16:59
merci voor de reacties al, nog meer aanbevelingen mss ?


groeten shweppes

jean
13 June 2006, 22:59
ik ben zeer tevreden over men nec 3520
maar er zen er ondertussen wel nieuwere

wat lightscribe betreft vind het zeer leuk ding enkel spijtig dat de schijfjes nog redelijk duur zijn

eXziBit
14 June 2006, 20:06
Wat is lightscribe in feite? Kheb mij int zak laten zetten met mijne laaste NEC denk ik...een versie erna (voor hetzelfde geld) heeft lightscribe en die van mij ni:angry:

Ik ben toch wel meer tevreden over mijn liteon dan van mijn NEC. Die reactiesnelheid is echt traag preciesLightscribe in een NEC? Zeker dat het niet over labelflash gaat?


Hier heb je weer zoon vorm van concurrentie; lightscribe (gemaakt door HP). Zijn wel meerdere fabrikanten die het implementeren (mogen implementeren). Labelflash (geloof door fuji film ???) vind je alleen in NEC's terug. Grote nadeel is dat je er bijgevolg geen schijfjes voor vind: alleen van het merk fuji, en waar vind je die in hemelsnaam? Voor labelflash zijn ze ook iets duurder. Kenners zeggen wel dat labelflash duidelijk is.

bensix
14 June 2006, 20:13
voor mij ook de nec 3540

eventure
14 June 2006, 20:42
Ik ben hier ook zeer content van mijn NeC;
prijs kwaliteit zeker de beste!
Plextor is nog net iets beter,
maar kost wel dubbel zoveel!

Ik raad liteon af, heb ik geen goede ervaringen mee.
en Lightscribe is mooi; ma je kan ook gwn cd labels gebruiken!

mvg
RObbe

Nikolas
14 June 2006, 21:10
Ik ben hier ook zeer content van mijn NeC;
prijs kwaliteit zeker de beste!
Plextor is nog net iets beter,
maar kost wel dubbel zoveel!

Ik raad liteon af, heb ik geen goede ervaringen mee.
en Lightscribe is mooi; ma je kan ook gwn cd labels gebruiken!

mvg
RObbe

Ik heb LiteON brandertje (zie specs) van 33 euri's en nog geen problemen mee gehad...
had ik trouwens ook al in ander topic gezegd.

Brandt snel en goed..

eXziBit
15 June 2006, 11:21
Mijn LiteOn van vroeger, een DVD+RW met een snelheid van 4x, brande sneller dan mijn huidige NEC 16x! Heb ook nooit problemen gehad met de kwaliteit van LiteOn. LiteOn heeft wel goede branders hoor!

Mp3Tjoeper
15 June 2006, 11:51
Hier ook een LiteOn die geen problemen kent :good:

De zoon heeft Plextor en soms wel problemen

Nikolas
15 June 2006, 13:32
Nog even vermelden: met mijn BenQ niet anders als probelemen gekend.

eventure
15 June 2006, 14:22
BWa ik ben nie echt content van mijn Liteon,
is nie slecht hoor; ma maakt echt ontzettend veel lawaai!

shweppes
15 June 2006, 17:08
hallo


ik dacht eerst aan deze http://beslist.nl/computers/d0000294317/Lite-On_Dvd+_-rw_16x8x16_Dl8x_Ide_Retail_(_SHW-160P6S-02C_).html#Uitgebreide_productinformatie
maar onderaan zie ik staan dat je een pentium 4 nodig hebt
ik heb maar pentium 3 - 500 MHZ
welke problemen kan dit opleveren ?
moet ik echt hier bij opletten ?

dank u voor hulp


groeten shweppes

2B's
15 June 2006, 20:18
Het kan misschien iets langer duren eer ie werkelijk begint te branden. Volgens mij gaat hij perfect zijn werk doen. Vraagt wel één en ander van je geheugen en wellicht daarom pentium 4 aangeraden. Ik heb Lite On al enkele jaren (nu wel aan vervanging toe) en ik zoek me opnieuw een andere Lite on aan te schaffen. Alleen is het inderdaad niet altijd even duidelijk welke specifieke zaken je echt nodig hebt. Staan veel kenmerken opgesomd die erg lijken op elkaar.

Nikolas
15 June 2006, 21:07
BWa ik ben nie echt content van mijn Liteon,
is nie slecht hoor; ma maakt echt ontzettend veel lawaai!

Hij is inderdaad nogal luidruchtig soms.

shweppes
26 June 2006, 17:08
hier mag een slotje op

grtz