Volledige versie bekijken : foutmelding I.E



danyvdc
12 June 2006, 20:06
Telkens ik een map wil openen via verkenner krijg ik een foutmelding van internet explorer en die wordt afgesloten.Zo is het onmogelijk om een avi om te zetten naar dvd.Ook is het onmogelijk om bepaalde programma's te openen.
Verwijderen en opnieuw installeren brengt geen oplossing.Telkens als dit gebeurd verdwijnen ook al mijn iconen op het bureablad gedurende korte tijd,daarna komt alles terug
Heeft iemand dit probleem al meegemaakt en kunnen oplossen?

grts dany

Nikolas
12 June 2006, 20:10
Hmm, dit is nogal vaag, ook al doe je je uiterste best om het ons uit te leggen.
Staat er buiten die foutmeldingen nog iets bij de codes?

Kijk eens of je nog andere meldingen/foutcodes krijgt...

Maar post hier op het forum in ieder geval ook eens een HijackThis logje :)
Misschien is het een malware probleem.

J.W.
12 June 2006, 21:10
Telkens ik een map wil openen via verkenner krijg ik een foutmelding van internet explorer en die wordt afgesloten.Zo is het onmogelijk om een avi om te zetten naar dvd.Ook is het onmogelijk om bepaalde programma's te openen.
Verwijderen en opnieuw installeren brengt geen oplossing.Telkens als dit gebeurd verdwijnen ook al mijn iconen op het bureablad gedurende korte tijd,daarna komt alles terug
Heeft iemand dit probleem al meegemaakt en kunnen oplossen?

grts dany

Is het niet gewoon "Explorer" in plaats van "IE"? Ik zou niet weten welke foutmelding IE zou kunnen geven als u in "Verkenner" bezig bent.

danyvdc
12 June 2006, 22:00
Je hebt gelijk J.W. ik was te vlug,het is inderdaad explorer,die heeft dan soms de foutmelding:drwtsn32.exe en soms geen foutmelding.Als ik dan op fouten opsporen druk wordt alles gewist en ga ik terug naar bureaublad.Ook bij programma's krijg ik een exe fout,maar geen aan en uitgaan van het bureaublad.
Zo'n Hijack This logje zal ik eens bekijken,nog nooit gedaan.

spruit
12 June 2006, 22:53
zou iets (http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/drwtsn32/)te maken hebben met dr watson?

Milo
12 June 2006, 23:44
hmmm....
Doe ne keer eerst een virusscanneken en post dan een hjt logske op het Hjt subforum.
Hier klopt iets niet

patrickbrans
13 June 2006, 11:23
Heb ik ook meermaals voorgehad.

Denk dat het probleem er bij ligt dat windows de codecs voor die avi niet vind, en zoals je wel weet probeert windows een preview aan te linker kant te laten zien. Dit gaat niet, en geeft een fout in explorer.

Dus maak zeker dat je de benodigde codecs op je pc hebt staan, en dat WMP ze kan vinden, want dat is het programma waarmee de explorer preview word gemaakt.

compuchrisje
13 June 2006, 13:15
Ga eens via het menu Start - Uitvoeren en typ: drwatson en klik OK. Als daar geen foutmeldingen bij staan, is Hijackthis dringend aangewezen.
http://www.ivanhoejupiler.be/f46-hijackthis.html

danyvdc
13 June 2006, 18:32
Geen foutmeldingen bij drwatson,ik ga een Hijjacktis opsturen.Virusscan,antispyware,system mechanic e.a brengen geen soelaas.
Bedankt

danyvdc
13 June 2006, 22:10
Hijack This opgestuurd.Bedankt allen.

compuchrisje
13 June 2006, 22:22
Zal hier alvast een slotje op zetten?