Volledige versie bekijken : NavigationPack error



surfer
12 June 2006, 21:43
Ik gebruik altijd CloneDVD2 v2.8.9.8 om back ups te maken van DVD's. Deze week heb ik echter bij twee verschillende films het volgende probleem. Bij het selecteren van de map video ts krijg ik een NavigationPack 9 error. Ik kan de film echter zonder problemen bekijken met PowerDVD. Iemand ervaring met deze error?

Peter.B
14 June 2006, 06:20
surfer,'k heb geen ervaring met clonedvd2.maar heb eens gekeken op het net en er zou een update zijn.doe eens een update en probeer dan eens.

barbapapa5800
14 June 2006, 08:53
haal de film eens door de laatste versie dvd-fab.
deze corrigeerd navigation pack errors ;)

surfer
14 June 2006, 16:28
Bedankt voor de reacties. Ik ga zeker dvd-fab eens proberen. Het zal wel eventjes duren eer ik zal reageren maar ik laat jullie weten of het gelukt is.

barbapapa5800
14 June 2006, 16:42
keep in touch...

surfer
17 June 2006, 07:02
barbapapa 5800, ik heb dvd-fab nog niet kunnen testen omdat ik de bewuste dvd bestanden gewist had. Ze stonden op mijn laptop, en om ruimte te besparen.....Ik had echter niet alles verteld. De dvd bestanden waren omgezette avi files. Ik heb opnieuw van avi naar dvd omgezet en deze keer bleven de audio en video map leeg? Ik had de laatste versie van TFM geprobeerd(v1.15.0.18 Beta).Samen met CCE Bij mij werkt deze versie blijkbaar niet. Maar met WinAvi geen enkel probleem. Als ik nog eens een NavigationPack error heb zal ik dvd-fab zeker uitproberen en laat ik jullie iets weten. Voorlopig mag hier wat mij betreft een slotje op