Volledige versie bekijken : probleem



kabouter
12 June 2006, 23:52
Deze avond in word een blad proberen vol te typen.Maar voor dat gedaan was,had de mijn pc zich al een keer of vijf -zes uit zichzelf een herstart gedaan en was ik telke malen alles kwijt.Dit fenomeen doet zich ook wel eens voor tijdens het surfen op het net.Weet iemand soms de oorzaak hiervan en de oplossing.

J.W.
13 June 2006, 00:58
Deze avond in word een blad proberen vol te typen.Maar voor dat gedaan was,had de mijn pc zich al een keer of vijf -zes uit zichzelf een herstart gedaan en was ik telke malen alles kwijt.Dit fenomeen doet zich ook wel eens voor tijdens het surfen op het net.Weet iemand soms de oorzaak hiervan en de oplossing.

Hebt u reeds naar de temperatuur gekeken?
Mogelijk loopt deze te hoog op.

Baloeke
13 June 2006, 22:22
Een virus misschien? spyware kan ook het probleem zijn. Maak eens een hijackthislog te vinden op http://www.ivanhoejupiler.be/t37-lees-dit-vooraleer-je-een-hijackthislog-plaatst.html

kabouter
15 June 2006, 11:00
Verschikkende keren anti spyware prog laten lopen en nog geen goed resultaat.Ga wel eens een log proberen.

Mp3Tjoeper
15 June 2006, 12:12
Hebt u reeds naar de temperatuur gekeken?
Mogelijk loopt deze te hoog op.

Geeft dat normaal geen signaal als het te warm is, hier bij mij toch ?

( alé de pc bedoel ik hé :D )

J.W.
15 June 2006, 13:55
Geeft dat normaal geen signaal als het te warm is, hier bij mij toch ?

( alé de pc bedoel ik hé :D )

Ja, bij mij ook (Windows XP). Maar omdat Kabouter geen computerspecs heeft ingevuld kan ik niet weten met welk OS hij werkt. Toen ik nog met Windows 98 en Windows ME werkte kreeg ik ook geen signaal als er iets (in de pc, wel te verstaan :D ) te warm werd.