Volledige versie bekijken : telenet problemen



koekeloe
15 June 2006, 20:34
hallo.ik heb hier een week zonder internet gezeten omdat er een technisch probleem was door telenet.er was iets met de signalistaie bij het het overseinen van hun signaal naar mijn modem.tis nu trug oke zenne ma ik heb wel een week zonder internet gezeten nu is mijn vraag of ik die week kan weigeren om te betalen of moe ik daarvoor is bellen naar telenet voor de zoveelste keeer

g_man
15 June 2006, 20:39
Je kan eens proberen met een boze mail naar de klantendienst of als je geen domiciliering gebruikt, zelf het verschil maken en maar 3/4 betalen, en kijken hoe ze daarop reageren. Maar ik vrees dat je , zoals steeds, aan 't korste eind trekt. :)

ghost
15 June 2006, 20:43
Als je niet betaald krijg je toch weer aanmaningen , en als het telang duurt voor hun ,sluiten ze uw telenet af en dan krijg je nog eens iemand bij u op bezoek (snap je). Tja je kunt eens bellen naar hun om te vragen als je die week wel moet betalen of als je iets in de plaats krijgt (maar dat betwijfel ik :rolleyes: )

eventure
15 June 2006, 20:44
Ga je volgens mij weinig of niks aan kunnen doen!
Je kan zoals g_man zegt een mail sturen,
maar ik zou geen boze mail sturen.
Leg op een beleefde rustige manier uit wat jouw probleem is,
als je vriendelijk wordt behandelt wil je ook vriendelijk reageren!
Dus maak je meer kans...
Lukt het daar niet mee kan je boos reageren maar zal toch sowieso weinig uithalen...

mvg
Robbe

Wayne
15 June 2006, 20:56
Stuur uw klacht door naar de klantenvereniging van Telenet
www.tik.be
Registreren is wel noodzakelijk denk ik.
Suc6

eventure
15 June 2006, 21:11
Stuur uw klacht door naar de klantenvereniging van Telenet
www.tik.be (http://www.tik.be)
Registreren is wel noodzakelijk denk ik.
Suc6

Das inderdaad de beste optie; dak daar nie aan dacht :)
kben trouwens zelf ook geregistreed bij pub :p

mvg
Robbe

koekeloe
22 June 2006, 18:02
ze hebben me vandaag gebeld van telenet zonder er zelf nog is naar te vragen voor een eventuele vergoeding voor die week dat ik zonder internet zat.ik moet voor 1 maand geen abonnement betalen .hihi.


mvg sven

Nikolas
22 June 2006, 18:04
ze hebben me vandaag gebeld van telenet zonder er zelf nog is naar te vragen voor een eventuele vergoeding voor die week dat ik zonder internet zat.ik moet voor 1 maand geen abonnement betalen .hihi.


mvg sven

Zie je wel hé ;)
Niet te vlug je conclusies trekken ("telenet sucks")

koekeloe
22 June 2006, 18:12
sorry voor de titel als dit kan verander ik hem wel

Baloeke
22 June 2006, 22:43
Tof dat je zonder iets gedaan hebt, zo een resultaat krijgt.
Probleem verholpen dus slot erop