Volledige versie bekijken : site overkopen



kwakkwak
16 June 2006, 12:23
Hey allemaal,

Kan deze site overkopen voor een prijsje http://www.beltoontop.nl/ .

De stats vind je hier:
http://img110.imageshack.us/img110/8410/stats6fj.jpg (http://img110.imageshack.us/img110/8410/stats6fj.jpg)

De bedoeling is om deze te herbouwen en er inkomsten mee te genereren.

Wat denken jullie. De prijs zou rond de 30€ liggen.

Greetz

lem
16 June 2006, 12:41
:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Spoorzoeker
16 June 2006, 17:36
Wat denken jullie
Spam ?

Clioke16V
16 June 2006, 20:40
van mij mag je dat doen, maar ik geef van zijn leven geen cent uit aan die stomme beltonen, ze halen u het geld uit je zak.

Internet staat BOMVOL met gratis liedjes voor je gsm, ik heb me gewoon een bluethoot stick gekocht en doe alles via hieruit ( gratis en geen zever achteraf ), dus zeker niet van die rommel.

( mijn mening )

GuntherS
16 June 2006, 20:44
Ik heb dezelfde mening als Clioke16V.
De meeste mensen zullen toch blijven zoeken naar een gratis alternatief hoor.
Je mag dat natuurlijk doen he, alleen zou IK dat persoonlijk niet doen.

Nikolas
16 June 2006, 20:48
Nou, als ik jou was zou ik 'm kopen, maar vind het verdacht dat hij voor zo weinig weggaat...

Spam vind ik trouwens.

Clioke16V
16 June 2006, 20:50
Ik heb dezelfde mening als Clioke16V.
De meeste mensen zullen toch blijven zoeken naar een gratis alternatief hoor.
Je mag dat natuurlijk doen he, alleen zou IK dat persoonlijk niet doen.
De meeste ja, maar die sukkelaars, " laat het me zo noemen " die geen "verstand" van pc's hebben en/of de technologie gaan die beltonen kopen + dan krijgen ze er meestal nog eens een abo. bij waar ze niks van weten, dat ze elke week 3 of 4 beltonen aankrijgen....

Nu met bleuthoot technologie kan je echt alles op je gsm krijgen > 25 € voor zo'n stick en je kan alles wat bleuthoot is ermee bedienen. gsm, pda, printer noem maar op, dus veel meer geld en je hebt iets in handen waar je nog vele jaren genot van hebt.

Icemar
16 June 2006, 21:45
Is geen beltoon site
is alleen een toplijst deze website dsu beltonen staan er niet op alleen linken naar de sites waar beltonen te vinden zijn en dergelijk

Clioke16V
16 June 2006, 21:58
Is geen beltoon site
is alleen een toplijst deze website dsu beltonen staan er niet op alleen linken naar de sites waar beltonen te vinden zijn en dergelijk

Jaja tuurlijk, maar hij verwijst naar zo'n rommelsite's. Ik zou er iets anders van maken, maarja je kan er mss geld met verdienen.

nightraver
17 June 2006, 09:57
In mijn ogen is die site nog niet bijna 30€ waard.
Wat heb je aan een site met enkel links die notabena naar site's doorlinkt waar je pcke vol spyware en dergelijke drijgt te komen.
Plus dan uiteraard zoals hier al gezegd technologieen genoeg om gratis alles op je gsm te krijgen tegenwoordig dus waarom geld geven aan zulke site's ?
Enfin jou keuze natuurlijk maar als je da ntoch graag een site wil waar je iets mee kan verdienen zou ik toch nog maar eens goed nadenken en wat info zoeken.

Grtz Nightraver.

Nikolas
17 June 2006, 10:21
In mijn ogen is die site nog niet bijna 30€ waard.
Wat heb je aan een site met enkel links die notabena naar site's doorlinkt waar je pcke vol spyware en dergelijke drijgt te komen.
Plus dan uiteraard zoals hier al gezegd technologieen genoeg om gratis alles op je gsm te krijgen tegenwoordig dus waarom geld geven aan zulke site's ?
Enfin jou keuze natuurlijk maar als je da ntoch graag een site wil waar je iets mee kan verdienen zou ik toch nog maar eens goed nadenken en wat info zoeken.

Grtz Nightraver.


Die site is meer dan € 30 waard, waarom:

1. Volgens mij een gegeerde naam, beltoontop is namelijk een makkelijke naam, die mensen gauw gewon zullen typen om te testen waar ze uitkomen.
2. De TopicStarter krijgt natuurlijk geld per keer dat geklikt wordt op die banners,
+ andere sites moeten betalen om daar te mogen staan hé ;)

Icemar
17 June 2006, 10:31
nee andere sites mogen zich gewoon vrijwilling aanmelden hihi
schrijf je eigen maar in met een beltonen site hihi

Nikolas
17 June 2006, 10:33
nee andere sites mogen zich gewoon vrijwilling aanmelden hihi
schrijf je eigen maar in met een beltonen site hihi

ringtones.ivanhoejupiler.be hehe :)

jerrythealien
17 June 2006, 21:50
seg en een .be domein is dat een eenmalige of een jaarlijkse bijdrage? Ik dacht dat je jaarlijks iets moest betalen...

Martijnc
17 June 2006, 21:52
Jaarlijks;) Hoeveel hangt af van je hosting.

DeViAnThans3
23 June 2006, 22:51
Die site is meer dan € 30 waard, waarom:

1. Volgens mij een gegeerde naam, beltoontop is namelijk een makkelijke naam, die mensen gauw gewon zullen typen om te testen waar ze uitkomen.
2. De TopicStarter krijgt natuurlijk geld per keer dat geklikt wordt op die banners,
+ andere sites moeten betalen om daar te mogen staan hé ;)
hiermee ben ik het eens ... als de topic starter de site een beetje verder uitbouwd, dan kan het best wel eens een kleine goudmijn worden (eventueel nog wat adsense advertenties erbij, goed gepositioneerd ...)
tip: plaats er ook links naar gratis alternatieven! waarom: meer bezoekers. bezoekers klikken ook op advertenties, als deze aantrekkelijk zijn, of als ze niet weten dat het over advertenties gaat (adsense is vrij aanpasbaar qua kleuren enz., waardoor je het perfect binnen je template kan passen).

Ik vind alsnog dat deze site voor weinig geld over de bank gaat ... naar mijn gevoel is ze minstens 30 euro waard, als er geen traffic is (en die is er wél! dus meer waard ..)

Succes ;)