Volledige versie bekijken : Windows niet meer auto login



jekrussek
17 June 2006, 19:06
Ik heb een vraagje ik heb men zus hare pc vandaag geherinstalleerd met xp en natuurlijk alle updates enz maar nu is het rare dat sinds de updates hij niet meer automatisch wil aanmelden bij het opstarten dat deed hij voor de updates wel dus ik bedoel als je maar 1 account hebt he .

Nikolas
17 June 2006, 19:15
Wel Schumacher, installeer tweakui, daar kun je autologon instellen.

druifje
5 September 2006, 11:40
Wel Schumacher, installeer tweakui, daar kun je autologon instellen.

Is dat de enige manier om direct naar je bureaublad te geraken ik zit ook met dat probleem heb hier nog iets anders gelezen en uitgeprobeerd maar geraak er zo niet ik blijf met da stom geklik zitten:wall:

GuntherS
5 September 2006, 12:53
Dit is waarschijnlijk een .Net account dat geïnstalleerd staat.
Ga naar configuratiescherm en neem gebruikersaccounts.
Daar gaat dan normaal meer dan 1 account staan: uw account en een .net ofzoiets met beperkte rechten dacht ik.
Deze extra account kan je zonder problemen verwijderen :)

Nadat deze account verwijdert is, en enkel jouw account overblijft, dan zal hij automatisch inloggen op jouw naam. ;)

lindavancolen
5 September 2006, 13:54
ga naar Start -> Uitvoeren en typ in: Control userpasswords2

Er verschijnt een scherm genaamd Gebruikers accounts, dit is niet het standaard scherm van windows XP maar de geavanceerde versie, hierin vink je het hokje "gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken" uit.

Klik op OK,

Wanneer je reboot zal je zien dat je niet meer je gebruikersnaam in hoeft te vullen.

druifje
11 September 2006, 12:04
ga naar Start -> Uitvoeren en typ in: Control userpasswords2

Er verschijnt een scherm genaamd Gebruikers accounts, dit is niet het standaard scherm van windows XP maar de geavanceerde versie, hierin vink je het hokje "gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken" uit.

Klik op OK,

Wanneer je reboot zal je zien dat je niet meer je gebruikersnaam in hoeft te vullen.
Als ik dit zo doe en ik reboot dan zegt ie dat hij niet kan opstarten kijk of je naam en paswoord corect zijn komt er op wanneer ik dan ok klik kan ik terug zoals ervoor wel op men naam klikken maar ik heb erwel 3 instaan in men gebruikers account een administrator een asp net en men naam moet ik dan nog iets verwijderen?

lindavancolen
12 September 2006, 00:41
HIER (http://forum.fok.nl/topic/875261) , ongeveer onderaan de pagina (onderste 3 afbeeldingen) staat het duidelijk uitgelegd :)
hopelijk lukt het zo

minoe
12 September 2006, 05:49
Dit is waarschijnlijk een .Net account dat geïnstalleerd staat.
Ga naar configuratiescherm en neem gebruikersaccounts.
Daar gaat dan normaal meer dan 1 account staan: uw account en een .net ofzoiets met beperkte rechten dacht ik.
Deze extra account kan je zonder problemen verwijderen :)

Nadat deze account verwijdert is, en enkel jouw account overblijft, dan zal hij automatisch inloggen op jouw naam. ;)
Normaal moet het lukken zoals hier beschreven.Bij mij lukt dit toch altijd

druifje
13 September 2006, 11:40
HIER (http://forum.fok.nl/topic/875261) , ongeveer onderaan de pagina (onderste 3 afbeeldingen) staat het duidelijk uitgelegd :)
hopelijk lukt het zo
Yes Yes het is gelukt (y)

Bedankt hé Linda ge zijt een schatje :)