Volledige versie bekijken : vista & querty



timberke
20 June 2006, 06:41
hallo iedereen,wanneer ik vista opstart veranderd mijn toetsenbord in qeurty,us english,dat is vervelend daar ik die livemail niet kan gebruiken dan,de gegevens van mijn provider neemt hij niet aan,ik kan wel de juiste letters typen door op andere toetsen te typen maar dan klopt het toch niet:wall: in controlpanel moet ik dan een taalpakket installeren daar hij dutch belgium niet wil toevoegen,iemand raad daarmee?

eventure
20 June 2006, 07:00
BIj mij had hij gewoon azety hoor, nooit problemen mee gehad, maar nu is hij verwijdert dus kan ik je niet verder helpen.

Welke versie is het van vista?

timberke
20 June 2006, 14:01
@eventure,dit is de tweede keer dat ik vista download,eerste maal via uitnodiging van ms via msn,die typte azerty en de livemail werkte niet,daarom had ik die eraf gezwierd,toen opnieuw gedownd via ezine nieuwsbrief en lap weer probs met de livemail,zal eens kijken voor een querty toetsenbord in de soldenbakken en hopelijk gaat het dan wel.de andere functies van vista gaan probleemloos,ik hou jullie op de hoogte moest het lukken,greetz timberke.

timberke
25 June 2006, 01:38
hallo iedereen,het is eindelijk gelukt,vista opnieuw geinstalleerd met cd van pc magazine en alles werkt nu prima.