Volledige versie bekijken : Klanten van telenet krijgen gratis ...



ice2
28 May 2005, 17:51
Ik heb mij laten vertellen dat klanten van het internet abonnement van telenet expressnet plus, ooit gratis betaal kanaals thuis krijgen zoals Canal+ enzo, dan krijg je zo'n toestel dat dit kan ontvangen ofzoiets.

weet er iemand daar meer van?

of zal dit niet waar zijn?

Yakumo
28 May 2005, 18:08
van telenet iets gratis krijgen, tja het zou kunnen; maar ik heb er toch maar mijn twijfels over.

ice2
28 May 2005, 18:13
ja this in de prijs dan inbegrepen zogezeged

Ivan
28 May 2005, 18:25
Dat zal betalend zijn hoor ;)
Niet alles wat ze zeggen geloven.

schana
28 May 2005, 19:19
'kheb expressnet plus maar ik heb daar bij mijn weten toch niets bijgekregen hoor!

als dit waar is dan moet ik gaan reclameren ;)

ice2
28 May 2005, 19:47
ja ik heb zelf ook dit abonnement al, maar iemand van school heeft dat eens een keer verteld dat hij dat had gelezen. maar hij wist zelf ook niet goed wanneer dat ging zijn. hij zelf heeft ook expresnet + maar gaat overstappen naar die turbo, die is nog sneller :p

schana
28 May 2005, 19:58
Mischien enkele dagen met het oog op (betalen) de rotzakskes

zoiets zal dat wel zijn ;) ze zullen het wel ergens uithalen

Pilote
28 May 2005, 20:06
ik heb ook niet gekregen hoor

Joky
29 May 2005, 06:34
heb het er toch ook niet bijgekregen :(

rrnico
29 May 2005, 16:43
Van Telenet zal je nooit iets "krijgen" zonder betaling. Schandalig duur in vergelijking me het buitenland. Indien B-news er niet was dan zou ik mijn abonnement direct opzeggen. Ergerlijk is de limiet van 10 GB die ze dan nog durven aanhouden. Wanneer schaffen ze dat eens af?

AMD
29 May 2005, 16:50
Van Telenet zal je nooit iets "krijgen" zonder betaling. Schandalig duur in vergelijking me het buitenland. Indien B-news er niet was dan zou ik mijn abonnement direct opzeggen. Ergerlijk is de limiet van 10 GB die ze dan nog durven aanhouden. Wanneer schaffen ze dat eens af?
Ik had ergens in een vakblad voor ITC gelezen dat er een europees akkoord ging komen voor ISP's waarin duidelijk zou gesteld worden welke limieten en dergelijke er moeten gestaafd worden.
Want nu doet iedereen zen eigen goesting maar. Er zouden dan hanteringen gebruikt worden zoals bv 60 Gb per maand MAAR max 2 Gb dagelijks en anders op smalband voor 24u en dergelijke. Maar of ze zo een wet europees gezien er door gaan krijgen weet ek ni. Ik hoop natuurlijk van wel want 60 is nog altijd beter als 10 ook al is er een daily limiet van 2 GB. Voor bedrijven en particulieren zou er natuurlijk een andere manier van werken zijn maar toch het is juridisch en politiek gezien toch nog allemaal erg vaag.

AMD

rrnico
29 May 2005, 18:40
Dat ze dat dan maar eens vlug bekijken en "juridisch" beslissen in het voordel van de consument...

Ché
29 May 2005, 20:10
als het zo rap zal gaan als de andere wetten en akkoorden, zullen we dus nog even mogen wachten.

Ché

kwakkwak
30 May 2005, 11:09
Tiens, Canal plus gratis bij mijn abbonement. Heb hier dit abbonement en heb er toch nog niets van gehoord zenne.

Zal eens moeten bellen. Idd, zoals hierboven beschreven vind ik het wel schandalig dat er nog die limiet op zit van 10 gig. Maar wat kan je er aan doen. Ik vind wel dat de snelheid een pak hoger ligt dan bij adsl. Dus je krijgt eigenlijk wel iets in de plaats hé.

greetz

Rurouni
30 May 2005, 11:28
Heb me die expressnet Turbo genomen en heb nu limiet van 30 gig maar geen gratis decoder gekregen

mamsie754
30 May 2005, 23:34
Eerste Keer Dat Ik Er Iets Van Hoor

Eagle
30 May 2005, 23:58
Gratis...:rolleyes:...toch niet van Teleslet zeker...:crazy:

Betalen dat zullen we moeten doen tenzij er concurentie op de kabel komt dan...:evil:

Franss
31 May 2005, 00:05
Iets krijgen van telenet?Daar zijn twijfels over is mij al bijna een jaar een webcam beloofd en dan nog schriftelijk,wel al veel klachten geuit maar nog steeds niets.
Dus niet veel van geloven telenet beloofd veel!

Simply
31 May 2005, 12:51
De PCTV van Telenet is reeds gebruiksklaar en de prijs ligt ongeveer tussen 2,5 en 5 € per film dat je "bekijkt"!

Dus enerzijds betalen per film + anderszijds gaat je telemetertje ook nog eens de hoogte in!

Grtzzz Simply ;)

Franss
31 May 2005, 13:01
Simply zo is dat, u zegt het zoals het is dus helemaal niet gratis.

fanasha
31 May 2005, 13:41
Wacht al 6 maand op mijn gratis usb memory (reeds 2x beloofd via email) dus iets gratis krijgen van telenet is heel moeilijk eneen lijdensweg maar voor de rest ben ik blij met telenet

elmago
31 May 2005, 23:45
telenet kleurt je dag :p als ik dat hier ammel lees ben ik blij dat ik adsl gebruiker ben :tonguit:

gizmo24
15 June 2005, 22:37
dit is zeker niet het geval

dan zou het een duur affaire zijn voor telenet auteursrechten enzo gewoon gratis weggeven:wtf:

Ik heb mij laten vertellen dat klanten van het internet abonnement van telenet expressnet plus, ooit gratis betaal kanaals thuis krijgen zoals Canal+ enzo, dan krijg je zo'n toestel dat dit kan ontvangen ofzoiets.

weet er iemand daar meer van?

of zal dit niet waar zijn?

WhiteWolf
15 June 2005, 22:56
Wacht al 6 maand op mijn gratis usb memory (reeds 2x beloofd via email) dus iets gratis krijgen van telenet is heel moeilijk eneen lijdensweg maar voor de rest ben ik blij met telenet

nogthans heb ik een draadloze muis van microsoft gehad van telenet (y)
maar dit was toen in de tijd dat je iemand klant maakte dat je dit kreeg als cadeau :D
ik heb een cadeau:p ik ben kontent van telenet tot nu toe nog;)

ice2
17 June 2005, 12:47
als je nu op telenet hun homepage gaat kijken vindt je uitleg van die digitale tv, het zit in een abonnement.
http://televisie.telenet.be/nl/digital_tv/index.html