Volledige versie bekijken : hoe route 66 instaleren op pocket pc?



Sille
22 June 2006, 19:22
zoals de titel al meld het is bijna vakantie en wij gaan naar spanje maar ik ken mijn weg naar spanje totaal niet :p en mijn vrienden nog minder dus zoude wij gebruik maken van mijn pa zijn gps maar deze heeft het probleem : dat hij alleen de kaarten van de benelux heeft dus... Gaat hij ons nooit tot in spanje helpen..
dus nu is mijn vraag hoe krijg ik route 66 ? geinstaleerd op mijn pocket pc zodat hij de navagatie doet :) kheb hem hier liggen is route 66 (2005) (is gekregen versie) zit dus geen handleiding bij :wall:

eventure
22 June 2006, 21:17
Kijk hier eens:
http://www.66.com/route66/products.php?cid=BE-nl

Sille
22 June 2006, 22:37
ja die had ik al gezien maar dat is een andere versie dan die ik bezit ik heb 1 uit 2 cd's enz :s dus tja

Ché
23 June 2006, 09:47
zoals de titel al meld het is bijna vakantie en wij gaan naar spanje maar ik ken mijn weg naar spanje totaal niet :p en mijn vrienden nog minder dus zoude wij gebruik maken van mijn pa zijn gps maar deze heeft het probleem : dat hij alleen de kaarten van de benelux heeft dus... Gaat hij ons nooit tot in spanje helpen..
dus nu is mijn vraag hoe krijg ik route 66 ? geinstaleerd op mijn pocket pc zodat hij de navagatie doet :) kheb hem hier liggen is route 66 (2005) (is gekregen versie) zit dus geen handleiding bij :wall:

Welk gps is dat van je vader? is dat een los toestelletje dat met sd kaartjes werkt? dan kun je die toch apart aankopen.
Had hier met mijn navigatiesysteem hetzelfde probleem. Enkel een cd voor de benelux. Heb een dvd europa gekocht (257€ slik) en ben daarmee nu uit de problemen.

Sille
23 June 2006, 12:50
ha che hier heb je het he 257 € heb ik niet over om de gps te gebruiken naar spanje zenne :p en het is een los toestel met sd kaartjes idd ;) maarja als het niet lukt pech dan hebbek nog altijd een landkaart en is goedkoper dan 257 € voor een dvd met europa op zenne