Volledige versie bekijken : Sigmatel USB 2.0 IrDA Bridge



RichKE
23 June 2006, 18:22
direct met de deur in huis vallen: hoe moet ik een foto, of een ringtone of iets dergelijks uploaden, met IR, van mijn pc naar een gsm? Het is een Nokia 6020 en de IrDA is een Sigmatel.
Met bluetooth is dat met mijn gsm, een Nokia 6600, geen enkel probleem maar van infrarood heb ik geen kaas gegeten zulle, en mijn echtgenote wil ook wat kunnen sturen van de pc naar haar gsm.... vandaar mijn vraag.

pitbull.spikey
25 June 2006, 23:51
Heeft je pc wel een infrarood ontvanger?? want dit zit meestal niet standaard op een pc.Dus eerst even chekken vriend

RichKE
27 June 2006, 22:09
Heeft je pc wel een infrarood ontvanger?? want dit zit meestal niet standaard op een pc.Dus eerst even chekken vriend

heeft mijn pc wel degelijk, zelf erin gezet, onder de vorm van een Sigmatel USB 2.0 IrDA Bridge (http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=221202#post221202) zoals in de titel van mijn vraag staat!!! Niet gezien??:D :D :D Tis je vergeven!
Maar nu heb ik je of jullie wel iets positiefs te melden: het probleem is opgelost dank zij het installeren van Nokia Pc Suite op mijn pc en daar staat alles in van Bluetooth tot en met Infra Red. En nu kan ik van de pc naar de gsm en virsa versa zenden.

bedankt voor de reactie en tot ....

pitbull.spikey
28 June 2006, 14:33
aaaaa kwist niet dat je de dag van vandaag ook al usb sticks " erin" moest plaatsen in je pc ??? lol

RichKE
28 June 2006, 22:43
aaaaa kwist niet dat je de dag van vandaag ook al usb sticks " erin" moest plaatsen in je pc ??? lol

Je hebt gescoord!!!! 1-0 voor jou!! :good: 'k kan ermee leven hoor, mijn ( zoete) wraak komt nog :lol:

pitbull.spikey
28 June 2006, 23:13
Tgaat mij niet over scoren ze of niet ik vind het aleen enorm afronterend dat een mens de tijd en de moeite neemt om te antwoorden op vragen van mensen en waar ze dan nog eens doorsteken van pfff " niet gezien mischien".En ok ik sta open voor elk duel of je "wraakactie" maar kzal u wel zeggen vriend eenmaal je zo een woorden in de mond hebt genomen moet je ervoor wel zorgen dat je ze kan waarmaken dus ik kijk er al naar uit maar maak wel waneer je aanvalt geen jupilerke teveel op te hebben e :evil: :evil: