Volledige versie bekijken : balken boven en onder zijn weg



sniffer
23 June 2006, 21:13
plots zie ik mijn onderste balk alleen maar als ik er op klik of op de windows toets druk en ook de bovenste balk met bestan, beeld,... en mijn interneticonen en mijn adresblak staan nu allemaal naast elkaar en we kunnen ze niet meer verplaatsen.

Hoe krijgen we dat weer normaal?

compuchrisje
23 June 2006, 21:59
'k Denk dat je met een cleaner aan 't werk bent geweest en een ietsiepietsie te gretig bent geweest met ruimen?
Je werkbalk onderaan kan je terug boven water krijgen door in het menu Start op rechtermuisknop te klikken en in het snelmenu op Eigenschappen, tabblad Taakbalk te klikken. Zet een vinkje voor "Taakbalk altijd op voorgrond" eventueel ook op "Taakbalk vergrendelen".
Voor je icoontjes moet je weer op je bureaublad wezen, ook met rechtermuisklik en bij Pictogrammen schikken, vinkje weghalen voor "Automatisch schikken", dan je icoontjes plaatsen waar je ze hebben wil en dan kan je weer via rechtermuisknop menu ze laten uitlijnen op raster.

zariash
23 June 2006, 23:08
even f11 drukken kan ook helpen
grtjs

sniffer
24 June 2006, 17:41
geen idee wat het was maar ik heb het zelf gevonden bovenaan rechts staat een - teken om te minimaliseren en daarnaast 2 vierkantjes over elkaar.
As ik daar met de muis ging opstaan kwam er herstellen en het was onmiddellijk weer goed.