Volledige versie bekijken : Outlook Express 6.0



Pilote
26 June 2006, 12:49
Ik heb Outlook Express 6.0 op XP home draaien.
Vroeger kreeg ik bij een geminimaliseerde OE toch nog een melding op de taakbalk als er een nieuwe mail was binnengelopen.
Zo'n enveloppe rechts beneden naast de klok.
Nu is die er al enige tijd niet meer, maar dat was wel handig.
Heeft iemand een idee hoe ik die kan terugtoveren.

Baloeke
26 June 2006, 12:53
Hangt die niet samen met u telemeter of isp monitor?

Pilote
26 June 2006, 16:51
Hangt die niet samen met u telemeter of isp monitor?

Hoi,
ik gebruik deze niet.:wall: :wall:

compuchrisje
26 June 2006, 17:42
Kijk es bij de downloads Pilote, volgens mij heb ik daar zo'n progje tegen gekomen, onder hoofdstuk Internet.

spruit
30 June 2006, 12:33
ik denk niet dat dat in outlook standaard zit, incredimail en consoorten hebben dat wel in hun gamma ;)

sniffer
6 July 2006, 12:28
bij mijn weten zit dat toch standaard op outlook express?

ultddave
6 July 2006, 13:54
Klik eens rechts op je klok in de taakbalk en dan op eigenschappen, dan rechts onder op aanpassen. Misschien vind je daar iets van OE (kan het zelf niet testen aangezien ik geen OE heb :) )

Pilote
6 July 2006, 14:30
Klik eens rechts op je klok in de taakbalk en dan op eigenschappen, dan rechts onder op aanpassen. Misschien vind je daar iets van OE (kan het zelf niet testen aangezien ik geen OE heb :) )

Jammer genoeg werkt dit ook niet.:damn:

compuchrisje
6 July 2006, 16:00
De tip van ultdave zou het moeten doen, tenminste als je outlook express is opgenomen in de lijst van actieve programma's.
Rechtermuisklik op Taakbalk - eigenschappen - aanpassen, dan naar beneden scrollen. Kijk of het niet tussen inactieve items staat. "Er is nieuwe mail voor u", zou dus altijd zichtbaar moeten staan. In Outlook Express zelf kan je daar niets op instellen. Outlook kan dat wel.
Klik daarna op "Toepassen" en "OK".

Silverwing
6 July 2006, 18:42
De tip van ultdave zou het moeten doen, tenminste als je outlook express is opgenomen in de lijst van actieve programma's.
Rechtermuisklik op Taakbalk - eigenschappen - aanpassen, dan naar beneden scrollen. Kijk of het niet tussen inactieve items staat. "Er is nieuwe mail voor u", zou dus altijd zichtbaar moeten staan. In Outlook Express zelf kan je daar niets op instellen. Outlook kan dat wel.
Klik daarna op "Toepassen" en "OK".
Ik heb dit zelf ook al dikwijls op deze manier geprobeerd doch er verschijnt nooit iets in het systeemvak.
Volgens mij zie je pas als je met gebruikers werkt of er nieuwe mail is,het staat dan naast je naam op het inlogscherm.

compuchrisje
6 July 2006, 18:54
Heeft niet met gebruikers te maken, ik werk hier helemaal alléén op deze pc en het staat er wel bij. Is Outlook Express je standaard mail programma? Heb geprobeerd om méér info te zoeken, maar méér dan dit kan ik echt niet vinden op 't ogenblik.

sniffer
7 July 2006, 09:47
het heeft idd zeker niet met gebruikers te maken want wij hebben hier ook geen meerdere gebruikers en hier werkt het wel.

mss eens herinstalleren? dat het er dan mss weer bij staat?