Volledige versie bekijken : Mijn US Robotics 8002 naar de routerhemel???



Fakke_Berto
26 June 2006, 16:46
Hallo allemaal,
Ik denk dat mijn routertje het begeven heeft. Het is (of was) een usr 8002, dus geen draadloze. Hij is er ineens me opgehouden terwijl hij stond te downloaden. Ik geraak er niet meer in, met geen enkele pc, ook niet met de pingopdracht. Dan krijg ik "doelhost niet bereikbaar" of zoiets. Eén van de pc's geeft een ballonnetje "verbonden" en dan "niet verbonden". Aan en uit, aan en uit, precies een vuurtoren. De lampjes op de router zelf staan te pinken al hingen ze in een kerstboom. Een hardware reset helpt ook niet. Wat is hier aan de hand? Router of voeding? Ben ik aan een nieuwe toe? Heeft er iemand een idee?
Als het dan toch een nieuwe wordt, heeft er iemand ervaring met de maxG USR 805461. Dank bij voorbaat en groetjes,
Fakke Berto.

PeterN
26 June 2006, 20:49
Als na een hard reset er nog niks zinnig uit komt zal hij idd stuk zijn. De voeding kan ook naar de haaien zijn en kan je enkel testen door ofwel een andere voeding te verbinden (let wel op dat het een zelfde is kwa spanning/stroom en pin aansluiting) of je zal eens moeten meten. Best kan je meten als hij verbonden is, belast dus, anders geven die voedingen nogal een gekke waarden. Mss dat ze u in de winkel snel en gratis kunnen helpen met hem even aan een andere voeding te hangen?

Fakke_Berto
30 June 2006, 21:54
Ik heb de spanning eens nagemeten en die is onbelast 5,13V en belast 4,99 V. Het ziet er dus naar uit dat het een nieuwe router zal worden.
Bedankt voor de reactie.

Fakke_Berto
3 July 2006, 14:53
Hallo allemaal,
Het probleem is opgelost. Ik heb een nieuwe gekocht.
Deze mag dus toe. Bedankt.