Volledige versie bekijken : Bureaublad



kabouter
28 June 2006, 00:04
Bij het plaatsen van en snelkoppeling op het bureaublad verschijnt dit steeds
twee maal.na het verwijderen van een van de twee snelkoppelingen werkt het andere niet meer en kan alleen verwijderd worden door met de rechter muisknop op het bureaublad klikken en daarna op vernieuwen om die tweede ,
niet werkende snelkoppelling, te verwijderen.Bij het willen verwijderen via rechtermuisknop en nadien op verwijderen klikken krijgt men de vermelding dat men niet kan verwijderen omdat men het bronbestand niet kan vinden of dat de schijf vol is.Wat kan ik hier voor doen om mijn bereaublad terug in orde te krijgen.

kabouter
2 July 2006, 12:24
Bij het plaatsen van een snelkoppeling op het bureaublad ver schijnt deze altijd 2x . wat is er aan te doen.

spruit
2 July 2006, 13:35
probeer eens de omgekeerde manier, nl naar het programma gaan waarvan je een snelkoppeling wil hebben, daarna rechtsklikken en kopieren naar bureaublad --> snelkoppeling maken...

Wat je ook kan doen is, na het maken van jouw snelkoppeling, eens op F5 klikken (=vernieuwen),ik vermoed dat je je snelkoppelingen 2x plaatst. De eerste zie je niet, dus probeer je het nog eens...

kabouter
5 July 2006, 15:52
Dat van naar het programma gaan heb ik ook al geprobeerd maar dat is ook niks geworden.Het worden er altijd 2.
Eerst het ene en na 1 a 2 seconden het andere.Als je er 1wegdoet werkt het andere niet meer en kan ik dat alleen verwijderen door het bureaublad te vernieuwen.

spruit
5 July 2006, 19:12
ik help alvast meedenken, maar heb niet direct een oplossing :damn: