Volledige versie bekijken : Activeren Legale! windows xp home edition



eventure
28 June 2006, 20:08
Ik heb een probleempje,
ik heb net de pc van een vriend opnieuw geinstalleerd; maar nu is er een probleempje...
De pc vraagt voor te activeren, ik activeer dus via internet maar deze key lijkt ongeldig te zijn. Nochtans is het een legale! versie. Bijgeleverd bij een compaq pc (pressario desktop 6000 series) De key staat op de sticker van microsoft die op de pc plakt. Als ik bel naar microsoft en ik toets de id in zegt men dat het ongeldig is.
Daarna willen ze mij doorverbinden maar dit duurt zeer lang.
Ik vermoed dat er dus niemand is...

Wat kan ik doen?
mvg
Robbe

PeterN
28 June 2006, 20:28
Wachten tot er iemand is :)

Neen, zonder gekken, die mensen daar helpen over het algemeen u snel uit de nood met zoiets. Maar ik denk dat je moet bellen tijdens kantoor uren. Dus morgen even opnieuw proberen, en ben er zeker van dat uw probleem direct is opgelost ;)

eventure
28 June 2006, 20:32
Tis in orde, kheb microsoft int Engels kunnen bereiken,
hier mag een slotje op!

PorkyFrost
28 June 2006, 20:38
wat is er mis als zoiets gebeurd? kheb dat ook al is voorgehad vorig jaar :D

2B's
28 June 2006, 20:48
Ik heb ook al twee keer men windows moeten terug activeren. Je krijgt dan bij de installatie de melding dat de versie van windows meerdere keren geïnstalleerd werd en dat je kan contact opnemen voor het opnieuw activeren van je windows. Men vraagt je dan aan de telefoon (computer) om de reeks nummers in te tikken die je te zien krijgt. Lukt dit niet, wordt je doorgeschakeld naar de helpdesk alwaar men je wel zal vragen hoe het komt dat je opnieuw hebt moeten installeren maar geven je zonder morren een nieuwe code op basis van de cijfers die jij hen doorgeeft.