Volledige versie bekijken : De nieuwe TomTom Go 710



Tibo
29 June 2006, 08:49
Hey all,

Weet iemand wat nu eigenlijk de stand van zaken is, met de nieuwe TomTom Go 710 ?

Op www.kieskeurig.nl (http://www.kieskeurig.nl) kan je lezen dat er problemen zijn met het voetje en het opladen in de auto, van de verkopers van Photohall hoor je dat ze allemaal zijn teruggeroepen wegens softwareproblemen (en ze weten niet wanneer de aangepaste terug leverbaar gaan zijn) en de verkopers van Dixons zeggen dat ze de TT710 verkopen gelijk zoete broodjes, alhoewel ze enkel maar de TT910 in de vitrine hebben staan en er in de vitrine geen plaatsje is van de T710.

Het reclamefolderke van Eurocenter bied de 2 aan, zowel den TT710 als de 910 (kweet niet of ze wel degelijk binnen zijn), andere winkels bieden enkel maar den TT910 aan....

Als ge ne mail stuurt naar TomTom met de vraag "hoe zit het nu eigenlijk?" dan krijgt ge zo da normale "mijne-neus-bloed"-antwoord van: "Er zijn geen problemen met den TT710, wij hebben al duizenden tevreden klanten..."

Weet er hier iemand iets meer over de nieuwe TomTom's ???

bensix
29 June 2006, 12:49
Ken 5 mensen die ne 710 hebben. Daarvan zijn er 3 met softwareproblemen. De gps'en vallen gewoon uit en krijgen ergens een melding over netwerk.

zariash
29 June 2006, 12:53
ik was onlangs in de winkel voor een tom tom en de verkoper vertelde dat het een echte ramp is en de service centra zijn totaal niet voorzien op reparatie van zulke omvang en zodoende zijn er wachttijden van 5 weken voor een reparatie.
grtjs

Wayne
2 July 2006, 11:56
Ook goede reclame voor TomTOm.

Hellgamer
5 July 2006, 10:41
:) Als je op de autostrade 100 rijd en uw tomtom zegt dat u 178 rijd dan is er toch ook iets fout of niet? :D

Tibo
5 July 2006, 11:11
Mijn vader heeft er gisteren enen kunnen kopen, was de laatste binnen...

Ik heb hem gisteren geinstalleerd en kmoet zeggen ik was aangenaam verast...eerste maal opgestart, en tegen dat we alle vragen hadden beantwoord en die eerste tips hadden doorlopen (alles bijeen 5minuten) had hij 5 sattelieten beet.

Recht uit de doos, en direct gebruiksklaar.

Het enige wat een probleem is, en dat denk ik kan verholpen worden door een update van de software is het feit dat de Tomtom uitvalt als je hem in de autosteun hebt zitten en aangesloten met de 12V adapter..

Je merkt dat de TomTom een beetje speling heeft op de autosteun (hij zit een beetje losjes), en als je dan de adapter hebt aangesloten, brandt het indicatielampje voor het opladen soms wel en soms niet (door die speling denk ik)....en na een tijdje, misschien door een net iets te lange stroomonderbreking (zelfs met volle batterij) valt de TomTom uit. Koppel je de adapter los dan werkt alles perfect..

Verder is dat ding toch prachtig, geluid is zeer duidelijk, berekent een route naar ZuidFrankrijk op enkele seconden, herberekent z'n routes op enkele sekonden...ziet er echt goed uit...kwou dat het de mijne was :p