Volledige versie bekijken : Media player probje.



commando1984
30 June 2006, 21:43
Hello,

Mijn zoontje heeft aan het prutsen geweest aan mijn mediaplayer en nu is dit het volgende kleine probleempje: als ik een film aan het zien ben, vergroot ik het beeld door op alt + enter te drukken. Als je dan je cursor uit het beeld weghaalt gaan de onderste en bovenste balk weg. Dat werkt niet meer. Anders had ik een volledig scherm om een dvd'tje te bekijken of een filmpje dat mij per mail is verzonden om een voorbeeld te noemen. Is dit op te lossen?

Txs,
Peter

ultddave
30 June 2006, 23:44
Open mediaplayer en probeer eens bij tools/options[performance] daar klik je onderaan op advanced. En dan vink je in de rechterkolom "display full screen controls" uit. Probeer nu eens een video te starten en dan op alt+enter te duwen. Normaal gaat hij nu direct in full screen mode. Voor full screen terug af te sluiten moet je op de 'esc' toets duwen ofwel dubbel klikken.

commando1984
1 July 2006, 08:20
Hey Ultddave,

De fullscreen weergeven is geen probleem, maar je hebt toch bovenaan een blauwe balk én onderaan ook, die verdwijnen na een paar seconden als je met je pijltje uit het beeld gaat, ja? Wel, die balken gaan niet weg en dat is nou het probleem...
Oh, ja. Ik heb een Nl talige versie van Win XP.
Toch alvast bedankt voor de moeite man! Txs.

ghost
1 July 2006, 10:34
Die balken gaan pas weg als je uw muis stil houd .

ultddave
1 July 2006, 11:34
Welke versie heb je van mediaplayer(mediaplayer openen en dan bij help: info over mediaplayer selecteren, daar staat je versie). *Bij versie 9 moet je links boven op het "naald" icoontje duwen, dat is de autohide knop*.

(PS: Zoals ghost zegt: je moet je muis stil houden, liefst op de film zelf. Als je de muis op 1 van de blauwe balken houdt, gaan ze niet weg.)

commando1984
1 July 2006, 20:58
Hey,
Jongens, DAT wist ik ook nou wel hoor dat je je muis niet op de balken moet houden!!:-))
Ik heb versie 10 van de media player.
En, neen, ook al staat de muis op de "film", de balken blijven waar ze zijn.
Sorry...:-(

ultddave
1 July 2006, 22:33
ok, speel de film af in full screen met de blauwe balken. Rechts boven aan in de balk zie je 3 icoontjes. De uiterst linkse daarvan is een naald, die moet je uitschakelen. Als hij ingeschakeld is laat hij altijd de balken zien.
Dus als je hem uitschakeld zou het probleem opgelost moeten zijn :)

commando1984
2 July 2006, 11:34
GELUKT!!!!!!!!!!!!
Txs, Dave.
Fijn weekend nog!!

Hier mag een slotje op!

Peter