Volledige versie bekijken : beveilligingsinstelling



koveken
1 July 2006, 08:28
ik heb per ongeluk iets aangevinkt in mijn internet opties en nu krijg ik steeds de huidige beveilligingsinstellingen staan niet toe dat dit bestand wordt gedown load als ik een email krijg met een pps bijlage,ik moet het dan eerst opslagen en dan de blokkering opheffen:angry:

eventure
1 July 2006, 13:34
Welke browser gebruik je?

spruit
1 July 2006, 13:36
staan internetopties en ontvangen mail niet los van elkaar?

edited; eerst opslaan en dan beveiliging opheffen? INdien beveiligd, kan men toch niet opslaan, of wel??

ultddave
2 July 2006, 12:17
ja kan eens kijken bij internet opties/beveiliging/internet/aangepast niveau, dan moet je eens kijken in het midden van lijst, daar staan de opties van gedownloade bestanden. Misschien heb je daar ergens iets uitgeschakeld :)

J.W.
2 July 2006, 12:43
ik heb per ongeluk iets aangevinkt in mijn internet opties en nu krijg ik steeds de huidige beveilligingsinstellingen staan niet toe dat dit bestand wordt gedown load als ik een email krijg met een pps bijlage,ik moet het dan eerst opslagen en dan de blokkering opheffen:angry:

Kijk eens of er in Outlook Express - Extra - Opties - Tabblad Beveiliging een vinkje staat bij: Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML-email blokkeren. Indien ja, verwijder dat vinkje eens.
Net erboven staat: opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan. Als er hier ook een vinkje staat, kunt u dat ook eens verwijderen en kunt u dan eens kijken of alles terug in orde is.