Volledige versie bekijken : computer aan en uit



pol
1 July 2006, 13:27
coputer valtuit en start weer op en zo gaat dat maar door ishier iets aan te doen

spruit
1 July 2006, 13:35
win98, 2000, xp?
wat meer info is wel nodig hoor ;)

GuntherS
1 July 2006, 13:39
Is misschien de temperatuur wat te hoog geworden in de PC?
Als dat zo is, kan je proberen om de kast open te zetten van je PC zodat er lucht aan kan.

Hellgamer
1 July 2006, 23:30
Start hij volledig op? Of houd hij gewoon zwart beeld. Specificeer meer wat er gebeurt. Zo kan ik je misschien beter verder helpen.

pol
2 July 2006, 18:23
ja hij start voledig op en valt dan uit zwart beeld en jeb kunt hem niet meer opzetten je moet hem voledig af zetten en je kunt dan weer opstarten en dat ga zo maar voort

spruit
2 July 2006, 18:37
ja hij start voledig op en valt dan uit zwart beeld en jeb kunt hem niet meer opzetten je moet hem voledig af zetten en je kunt dan weer opstarten en dat ga zo maar voort


lees eens de vorige antwoorden ook aub, we weten nog steeds niet over welk os het gaat!

Hellgamer
2 July 2006, 20:16
lees eens de vorige antwoorden ook aub, we weten nog steeds niet over welk os het gaat!


Kijk dit kan je nu al niet concluderen: Kortsluiting of bios fout.
En volgens mij is u systeem onvolledig. Heb je ooit een virus gehad ofzo? Mss dat die wat dll file's heeft weg gehaald. En dat laat het je niet meer toe om volledig op te starten.

Mijn conclusie: Formatteren die boel, als je niets kan doen in je systeem is dit... Tot mijn conclusie's de beste oplossing

Snakey
2 July 2006, 22:55
Volgens de info dat hier gegeven is, kan je nog niet besluiten wat de fout is. De computer start helemaal op en pas dan krijg je een zwart beeld, en voor de rest mankeert er niets? (hoor je het opstartgeluid?)
Het kan bijvoorbeeld zijn dat de videokaart is ingesteld om vanaf windows geladen is, over te schakelen naar de tv-uitgang.

Hellgamer
3 July 2006, 00:55
Volgens de info dat hier gegeven is, kan je nog niet besluiten wat de fout is. De computer start helemaal op en pas dan krijg je een zwart beeld, en voor de rest mankeert er niets? (hoor je het opstartgeluid?)
Het kan bijvoorbeeld zijn dat de videokaart is ingesteld om vanaf windows geladen is, over te schakelen naar de tv-uitgang.

:eek: Nog niet aan gedacht.:shy: Dusjah dat wordt dus wachten op antwoord

pol
3 July 2006, 11:27
ik dank u voor de antwoorden de fout zat ergens in windouws zelf ik ben terug naar fabrieksinstelingen gegaan en het probleem is ogelost nogmaals bedankt voor julie antwoorden groetjes