Volledige versie bekijken : nero ziet geen herschrijfbare dvd



reddevel
1 July 2006, 17:47
de laatste dagen herkend mijn nero v6.6.0.18 geen herschrijfbare dvd schijfjes meer, nogthans heb ik deze altijd gebruikt, maar ik kan ze nu wel niet meer wissen. Weet iemand hier raad mee :damn:

Clioke16V
1 July 2006, 18:24
Steek de herschrijfbare dvd in je dvd brander, ga dan naar deze computer en klik daar rechtermuisknop op je dvd station en neem daar ..... ( dvd of cd ) ofzo wissen.

reddevel
3 July 2006, 15:36
Steek de herschrijfbare dvd in je dvd brander, ga dan naar deze computer en klik daar rechtermuisknop op je dvd station en neem daar ..... ( dvd of cd ) ofzo wissen.

bedankt voor je reactie maar je bedoeld hier toch formateren??? want wissen staat niet in het snelmenu. En heeft er nog iemand de oplossing om het later terug met nero te kunnen doen???

broekhoest
3 July 2006, 21:36
probeer nero eens terug te installeren

Clioke16V
3 July 2006, 22:52
bedankt voor je reactie maar je bedoeld hier toch formateren??? want wissen staat niet in het snelmenu. En heeft er nog iemand de oplossing om het later terug met nero te kunnen doen???

Er staat iets van > de data op deze cd/dvd rw wissen.

formateren niet, een harde schijf formateer je, een cd/dvd wis je.

vanic
4 July 2006, 09:56
welke versie van Nero...

met de 6 kies je burning rom >nieuwe compilatie wegkliken >bovenaan recorder>daar dan herschrijfbare schijf wissen...



' k heb dan ook eens de manier van Clioke16V geprobeerd... maar ik kan niet wissen ( op geen van mijn 2 pc's) krijg die mogelijkheid niet...

ik heb dan iets gekopiƫerd naar mijn DVD schrijver en dan kan ik kiezen de bestanden die op de schijf staan wissen...

Clioke16V
4 July 2006, 11:30
Rar, bij mijn herschrijfbare dvd kan ik ook niet wissen nemen in deze computer.
Zal het dan allen bij cd's zijn dat deze computer die functie ondersteund.

Geraar
4 July 2006, 17:10
Ik heb dit ook. Ik bezit namelijk DVD-RW's en als ik met nero probeer te wissen dan wist hij zogezegd de data op de DVD maar in werkelijkheid is er niets veranderd.