Volledige versie bekijken : mijn kinderen,poezen en honden in een avatar



creature2you
1 July 2006, 18:07
wie wil zich hier aan wagen..ik zoek dus zo'n bewegend ding om onderaan mijn berichten te zetten,ik heb hier dus een hele boel foto's van mijn kinderen,poezen,honden.... die ik ervoor wil/kan gebruiken....maar de foto's zijn van verschillende grootte en resolutie etc...dus al nu iemand een keer zo iets wil maken en me even vertelt hoeveel foto's hij/zij nodig heeft en hoe groot die moeten zijn..want ik ken er dus niks..nada ..niente van he:wall: ...ik weet het wel:shy: ..het is een hele rotklus maar het is een klein verassingetje voor de kinderen hier...als ik da zelf moet doen heb ik dat wel tegen het jaar 2012 of zo:wall:

mvg den crea:bow:

ow ja..mijn vrouwtje mag er ook bij...ik krijg al reclamaties omdat ik ze "vergeten" ben..:shocked: :evil:

Icemar
1 July 2006, 18:20
stuur maar wat foto's op
grote van de foto's maakt niet uit voor je banner
die kunne we zelf wel aan passen dus als je het niet publieke wil maken je foto's stuur ze dan maar naar mijn pm box

creature2you
4 July 2006, 23:25
stuur maar wat foto's op
grote van de foto's maakt niet uit voor je banner
die kunne we zelf wel aan passen dus als je het niet publieke wil maken je foto's stuur ze dan maar naar mijn pm box

zal voor 1 van de dagen zijn,mijn externe hd met al men foto's staan bij mijn schoonbroer:wall: :wall: ..rats vergeten mee te nemen laatst en het duurt nog wel efkes eer ik daar moet zijn:wtf: