Volledige versie bekijken : win rar



sunnybeerke
3 July 2006, 22:51
hey,

ik weet niet of ik met mijn vraag in de juiste categorie zit. Ik heb een win rar archief binen gekregen dat beveiligd is met een paswoord, dat ik uiteraard niet heb. Nu kan ik het dus niet openen en probeerde al met win rar paswoord kraker, zonder succes.
Wat kan ik daar aan doen? Iemand een tip?
bedankt.

sunnybeerke

nojs
3 July 2006, 23:21
Dat gaat gewoon niet :)

Simply
3 July 2006, 23:24
Er zijn programma's vindbaar die het mogelijk maken het paswoord te achterhalen -weliswaar, zeer kleine kans! Aangezien alle combinaties van cijfers (0-9) en letters (a-z) moeten worden afgegaan!

Nu wanneer je een rar-file binnenkrijgt, lijkt het mij logisch dat je ook het paswoord meegestuurd krijgt :wtf:

ghost
3 July 2006, 23:32
Als er toevallig een nfo file bij is die kunt je openen met kladblok , staat soms ook een paswoord op . Of je moet naar de site gaan waar je dat winrar-archief hebt afgehaald , daar staat meestal het paswoord bij .

nojs
3 July 2006, 23:49
Er zijn programma's vindbaar die het mogelijk maken het paswoord te achterhalen -weliswaar, zeer kleine kans! Aangezien alle combinaties van cijfers (0-9) en letters (a-z) moeten worden afgegaan!

Nu wanneer je een rar-file binnenkrijgt, lijkt het mij logisch dat je ook het paswoord meegestuurd krijgt :wtf:

Dat wist ik niet! Dat is gelijk in de fims maatje

sunnybeerke
4 July 2006, 17:45
ik haalde die winrar file van een server (megaupload) maar diegene die het bestand postte gaf het paswoord niet mee (vergeten). via de site kreeg ik een lijst met paswoorden die meestal gebruikt worden, maar dan zijn er een ganse resem. ik zal dus mijn tijd moeten nemen. aan allen bedankt voor jullie reactie...
groeten,
S

Nikolas
4 July 2006, 19:13
Mijn pc had over de honderd jaar (denkek) nodig om een bruteforce te doen op een password met alle tekens dus (a-z, A-Z, 1-9 en speciale tekens)

pitbull.spikey
10 August 2006, 12:24
Meestal gaat dit over bestanden die via warez worden aangeboden op rapidshare of megaupload enz Er zijn natuurlijk van die plezanterikken die geen pass bijdoen tja dan de enige kans die jenog hebt is teruggaan van de warez waar het komt en eens zien en hopen in de forums ervan of er toch een passw naar boven komt.Maar niet getreurd je bent zeker de enige niet die rars gedownd heeft en nie open krijgt lol over welk gaat het mischien heb ik het wel staan ?

smurfslover
14 August 2006, 09:48
Als je de link van een forum hebt kan je best eerst even de 'sticky' posts gaan lezen meestal gebruiken ze vool alle .rar's dan hetzelfde wachtwoord.