Volledige versie bekijken : Pc herkent gsm maar wil hem niet installeren



Silverwing
5 July 2006, 16:57
Mijn nieuwe pc herkent mijn gsm Sony-Ericksson k750i als ik deze aansluit maar vind er geen software voor,wat logisch is want die staat niet op de pc.
Moet de gsm normaal niet als verwisselbare schijf herkent worden zonder dat ik iets hoef te installeren?
Op mijn oude pc staat de pc suite voor de gsm en als ik hem daar gewoon op aansluit word hij wel herkend als een verwisselbare schijf,en kan ik foto's gewoon naar de pc kopiëren zonder dat ik gebruik maak van de pc suite!
Zou het mogelijk zijn zonder iets te installeren toch de gsm te laten werken op de nieuwe pc?

jeroentje
5 July 2006, 17:53
kijk eens voor software op de site van sony ericson daar kan je deze normaal vinden

Silverwing
6 July 2006, 10:23
kijk eens voor software op de site van sony ericson daar kan je deze normaal vinden
De software is het probleem niet,die heb ik ,maar wil ze pas installeren als ik echt niet zonder kan omdat het rommel is en er geen betere te vinden is.het moet dacht ik toch gaan zonder?

GuntherS
6 July 2006, 10:40
Ik heb een Sony Ericsson gehad. Ik liet die altijd verbinden via Infrarood.
Wanneer er dan een verbinding was, kwam er op het bureaublad een icoontje bij waar ik gewoon foto's naartoe moest slepen om te verzenden naar mijn GSM.

Als ik foto's van mijn GSM naar PC wou kopiëren, dan moest ik dat via de GSM zelf doen. De gewenste foto selecteren op de GSM en dan verzenden via infrarood. Dan kwam die uitnodiging voor het ontvangen van die foto op de PC en dan gewoon ok klikken om binnen te halen.

Spijtig genoeg, wordt hij niet gedetecteerd als hardeschijf maar op die manier werkte het bij mij dus wel. Of misschien een Bluetooth-stick ofzo, daar moet je ook verzenden en ontvangen via GSM maar het werkt wel zonder software.